Novinky od značky BarryM

7:14

Určite už niektorí z Vás postrehli, že značka BarryM ma nové produkty, ktoré stoja za to. Tí, ktorí o nich ešte nepočuli, tak v dnešnom článku sa o nich dozviete, poviem Vám o mojej skúsenosti a určite spomeniem, ktoré produkty odporúčam najviac.

S touto značkou som vždy spokojná a zbožňujem ak môžem mať príležitosť vyskúšať ich novinky. Od tejto značky nájdete rôznu kozmetiku (paletky očných tieňov, maskary, rúže, podkladové bázy pod make up, make upy a pod.) Ja osobne som najviac spokojná s paletkami očných tieňov, ktoré majú od nude farieb až po neónové farby (ta neónová paletka sa vyskytne aj v dnešnom článku).

*Ich novinky nájdete na stránkach NOTINO, BARRYM 

Produkty, ktoré mi prišlo sú: Neónová paletka očných tieňov, kokosový olej na pery, rúž/e na pery, ceruzka na oči.

1. Neónová paletka očných tieňov

Tak ako som spomínala vyššie s ich paletkami som veľmi spokojná, pretože majú krásne farby, ktoré sa dajú medzi sebou kombinovať, majú skvelú pigmentáciu, takže netreba použiť viac vrstiev, ale stačí dve/tri vrstvy a očí máte nalíčené, pri tejto paletke stačí aj jedna vrstva a hneď je vidieť, že očí sú nalíčené. Určite by som túto paletku odporúčala používať počas leta, keď sa ide na nejaký festival či koncert.  

2. kokosový olej na pery

Po pravde pri tomto produkte som si povedala „A, veď dám si ho do košíka a uvidíme čo to bude“ vôbec som netušila čo to bude až kým mi to neprišlo a nezačala som to používať.  O oleji na pery som ešte nepočula, takže vďaka BarryM som sa prvýkrát stretla s týmto produktom a mohla som ho vyskúšať.  
Olej nanášam večer pred spaním, nechávam ho pôsobiť celú noc a ráno si ho zmyjem. Pred umytím cítiť, že sú pery lepkavé, ale po umytí sú hydratované a jemné. Po otvorení ma hneď ako prvé ovalila kokosová vôňa, ktorá je neskutočne krásna a sladká. Pri tomto produkte sa nenechajte zmýliť s leskom na pery, pretože to má rovnaký obal ako niektoré lesky a k tomu to ešte aj tak vyzerá. 


3. Ruž/e na pery

Keď som videla túto novinku, tak som sa na ňu tešila, pretože sú to 4 rúže v rôznych farbách v jednom balení. Pri tejto novinke som si povedala, že konečne budem mať všetky farby, ktoré zbožňujem v jednom balení a nemusím so sebou ťahať milión rúžov, ale ostala som sklamaná. Farby, ktoré sú na obale sú trošku iné ako keď ich nanesiete na pery. Prídu mi, že na perách sú tie svetlé odtiene ešte svetlejšie a tmavé odtiene zas tmavšie. Výdrž majú 4/6 hodín podľa toho ako často jete, alebo pijete vodu.
Okrem tých negatívnych stránok mám ešte jednu pozitívnu a to, že na tomto produkte sa mi páči, že jednotlivé odtiene si môžete zoradiť do poradia akého vy chcete (napr. od najpoužívanejších po menej používané).
Určite by som tento rúž odporúčala ľuďom, ktorí sa svetlých a tmavých farieb neboja. Tiež si tento rúž/e môžete objednať ešte v iných odtieňoch. 


4. Ceruzka na oči

Vždy som rozmýšľala nad ceruzkou na oči, ale nikdy som si ju nekúpila a používala sestrinu. Po pravde ani som nevedela akej farby by som si ceruzku kúpila, ale BarryM a moje oči to vyriešili hneď. Keď som zbadala ich ceruzky na oči, tak som si povedala, že vyskúšam jednu a ak budem spokojná, tak si objednám druhu. Farbu som si zvolila hnedú a po nanesení ceruzky, oči nemám výrazne, ale tmavšie čo som aj chcela. Ceruzka sa nanáša jednoducho, má dobrý pigment ale po hodine sa vám hneď zleje a ani nevidno, že ste si ju ráno dávali. Mne osobne to až tak nevadí, ale tí, ktorí chcú mať tmavšie oči po celý deň, tak ju neodporúčam, jedine ak by nemali problém si ju nanášať viackrát denne. Nájdete ju aj v čiernej farbe. 


Ktorý produkt Vás zaujal najviac?

Máte už s nejakým skúsenosti? 

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram