Jarne kúsky, ktoré v šatníku nesmú chýbať

5:21

Ahojte, 

konečne tu máme jedno z ročných období, kde slnečné lúče sú teplé a zo šatníka môžeme vybrať tie jarné šaty či sukne, na ktoré sme sa tak tešili. Ja osobne som sa tohto obdobia nevedela dočkať, tak ako sa neviem dočkať leta, pretože milujem keď je vonku pekne slnečno a môžem robiť rôzne aktivity, ktoré sa mi počas zimy nechcú alebo nedajú, von nemusím chodiť zababušená, ale na vrch mi stačí koženka, rifľovka alebo nejaká vestička, a čižmy som konečne mohla vymeniť za tenisky alebo sandalky.  

K mojím jarným kúskom pribudli dlhá blúzka, ktorá je v olivovej farbe, šaty s polovičným rukávom, ktoré sú v pastelovej zelenej farbe, čierna vatovaná bunda a šiltovka, ktorá je v béžovej farbe. Všetky tieto kúsky nájdete na Bonprix.sk

Všetky kúsky nosím rovnako rada a hlavne sa dajú medzi sebou kombinovať. K dlhej blúzke som zatiaľ skombinovala len rifle, ale myslím si, že by dobre vyzerala aj pri čiernych legínach alebo len v kombinácií so silonkami, a najviac čo sa mi páči na tejto blúzke je rozparok, ktorý je z oboch strán a zároveň to, že blúzka nepresvitá, takže pod ňu nemusíte vziať žiadne tielko. Okrem svetlých nohavíc, ktoré som k nej skombinovala som pridala ešte čiernu koženú bundu. 
Tento outfit volím ak je vonku trošku chladnejšie, do školy či do mesta. 

Ako som spomínala vyššie, že som sa tešila na moment kedy budem môcť nosiť šaty, tak som si nemohla nechať ujsť aj tieto šaty v pastelovej zelenej farbe, ktoré volím hneď ako je vonku teplo, alebo pod mrakom, pretože ak je vonku trošku chladnejšie, tak ich viem skombinovať s čiernou bundičkou, ktorá je tenká, krátkeho strihu a ľahká, takže ani necítite, že ju máte na sebe. Šaty sú trochu nad kolená a hlavne z veľmi príjemného materiálu. O farbe ani nevravím, pretože ta ma zaujala na prvý pohľad. Farbu šiat si môžete vybrať ešte z ďalších dvoch farieb a to - čierna a jemná orgovánová. Tento outfit volím do školy, mesta či do kina alebo na kávu. 

A ako posledný kúsok, ktorý mi pribudol je šiltovka v béžovej farbe, z ktorej mám neskutočnú radosť, pretože, mne osobne sa veľmi páčia šiltovky, hlavne v takomto štýle a konečne mám už aj ja svoju šiltovku, ktorá sa da skombinovať s nejakým svetlým alebo tmavým outfitom. Ja som ju konrétne skombinovala s čierno hnedým outfitom, kde mi táto šiltovka prišla úplne vhod. 
Vpredu na šiltovke je vyšité slovo Off a na boku rok 1987, veľkosť si môže každý nastaviť podľa seba, takže bude pasovať každému. 



Ktorý kúsok Vás zaujal najviac? 









You Might Also Like

2 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram