Energy rada od značky Nivea

5:00

Ahojte, 

určite už mnohí vedia, že Energy rada je nová rada, ktorú ma Nivea a je to rada, ktorá obsahuje vitamín C, E a Q10 (identický koenzým). Pri používaní týchto produktov vaša pleť bude žiarivá, vyhladená a pevná. Bojuje proti predčasnému starnutiu. 
Mňa okrem krásneho obalu, ktorý je bielo oranžový  zaujala aj vôňa, ktorá ma zároveň aj milo prekvapila (myslím si, že vôňa, ktorú majú ich produkty ma prekvapí stále). 
Produkty, ktoré sú z tejto rady sú - krém, maska, sérum, starostlivosť v ampulkách a micelarna voda. Mne na testovanie prišli 4 produkty a to - krém, maska, micelarna voda a starostlivosť v ampulkách.

1. Energizujúci denný krém proti vráskam Q10

Vďaka tomuto krému vaša pokožka bude rozjasnená, spevnená a hydratovaná. Krém sa rozotiera jednoducho a okrem toho sa aj rýchlo vstrebáva do pokožky. Nezanecháva pokožku mastnú, ale je skôr rozjasnená ako som už spomínala vyššie.
Čo sa mi najviac páči je to, že chráni pokožku pred slnečným žiarením a proti vráskam. Myslím si, že o vôni nemusím ani písať, pretože je krásna. 
Tento krém si môžete zakúpiť aj online a to na DM drogérii, Tesco a Dr. Max. 



2. 10 - minútová textilná maska Q10 plus C

Určite tí, čo ma sledujú už dlhšie, tak vedia, že masky na tvár milujem a nezáleží na tom či ide o textilnú masku, zlupovaciu masku alebo zmývateľnú masku. Masky sa snažím používať každý víkend alebo každý druhý, aby bola moja pleť zbavená nečistôt a nadbytočného mazu, aby bola hydratovaná a spevnená. Po tejto 10 - minútovej maske som mala pleť spevnenú, hydratovanú a lesklú.  Čo mi prekážalo bolo to, že miestami moja pleť bola lepkavá aj keď som použila krém. Inak som s touto maskou veľmi spokojná a môžete si ju zakúpiť aj online a to na DM drogérii, Tesco, Notino a Dr. Max. 



3. Energizujúca micelarna voda 

Ich micelarne vody milujem a pri každej micelarke som bola spokojná a ani táto nie je výnimkou. Po použití je vidieť, že vaša pleť je zbavená make upu, odličovaci tampón na pleť veľmi tlačiť netreba, pretože make up vám zmyje aj jemným ťahom, pleť po použití máte spevnenú a jemnú, nie je suchá a ani si na nej nenájdete červené fľaky. Obsahuje vitamín C, B3 a brusnice, ktoré chránia pleť pred vonkajším zaťažením. 
Najviac čo na ich micelárnych vodách milujem je ich veľké balenie (400ml) a mne osobne takéto balenie vydrží dosť dlho. 
Obal tejto micelarky je z recyklovaného materiálu a môžete si ju zakúpiť aj online na DM drogérii, Notino a Dr. Max.



4. Intenzívna energizujúca 7 - dňová kúra Q10

Túto 7 - dňovú kúru testovala moja mimina, a pleť po použití mala jemnú, hebkú a pevnú. Rozotiera sa jednoducho a taktiež sa rýchlo vstrebáva do pokožky. 
Mali by ste ju používať ráno a večer a to 7 - dní za sebou, ale môže sa stať, že jedna ampulka Vám vyjde na dvakrát (tak ako mojej mamine). Po tomto produkte by som odporúčala siahnuť hneď ako ste spozorovali únavu na vašej tvári. Je z prírodných ingrediencii a na všetky typy pleti. 
Pri tomto produkte musíte dávať pozor na to aby sa vám sklo nedotýkalo pokožky a treba sa vyhnúť priamemu kontaktu s očami.  
Aj tento produkt si môžete objednať online a to na DM drogérii, Notino a Dr. Max.




Vyskúšali ste už niečo z tejto rady?

Ktorý produkt Vás zaujal najviac?




You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram