Top 3 seriáli, ktoré sa oplatí pozrieť

6:03

 Ahojte, 

takýto príspevok sa na mojom blogu objavuje prvýkrát a verím, že to nebude posledný príspevok, v ktorom vám odporúčam seriáli. Doteraz by ste na mojom blogu našli príspevky o móde, kozmetike, jedle a oddnes tu bude aj tento typ príspevku. Keďže som seriáli moc nepozerala, tak som nemala šancu napísať takýto príspevok, ale za posledný mesiac som ich pozrela na môj vkus až moc veľa a preto som sa rozhodla, že Vám vyberiem Top 3 seriáli, ktoré by ste si mali pozrieť, ktoré sa mi najviac páčia a ktoré ma najviac zaujali. 
Všetky seriáli som pozerala na Netflixe, takže ich všetky nájdete tam a možno ste už aj niektoré videli. 

1. YOU

Možno ste už niektorí o tomto seriáli počuli a možno ste ho už aj videli. Mne o ňom hovorilo veľa ľudí, a po pravde z počutia sa mi vôbec tento seriál nepáčil. Až časom ak som na tento seriál zabudla, tak mi vyskočil na Netflixe a začala som ho pozerať. Keď som za tento seriál hovorila ľuďom, tak vraveli, že to je ten o ktorom mi už vraveli. 

Za mňa to je moc brutálny seriál, v ktorom neviete kto bude ďalší a ja osobne si myslím, že je to seriál na psychiku. Pri tomto seriáli som si naspäť uvedomila, že ľuďom netreba veriť na 100%, že v skutočnosti ani neviete koho si beriete alebo s kým žijete. 
Pozerala som ho len cez deň, pretože večer som sa bála. Tí, ktorý neradi čítajú titulky alebo nemajú radi seriáli po anglicky, tak sa dá pozrieť aj v češtine, alebo v inom jazyku. Taktiež by som tento seriál neodporúčala tým, ktorý nemajú radi napätie alebo zimomriavky na tele (tie zimomriavky budete mať pri každej časti). 

Koniec ma veľmi prekvapil, šokoval a po pravde si už ani neviem predstaviť čo by bolo v ďalšej sérii. 

2. One of us is lying (jeden z nás lže)

Tento seriál mi odporúčala sestra a pozrela som ho za jeden deň. Zatiaľ to má len jednu sériu a už sa neviem dočkať ďalšej. 
Je to seriál, ktorý je točený v školskom prostredí a musíte uznať, že takéto seriáli sú úplne top. Mňa osobne stále zaujímali a bavili filmy a seriáli, ktoré boli točené v školskej atmosfére/ prostredí. 
Neodporúčam ho tým, ktorý to školské prostredie nemusia a taktiež aj to tínedžerské chovanie. 

Pri tomto seriáli som bola viac v napätí ako v tom predchádzajúcom, pretože pri tomto seriáli je to viac zamotané. 
Aj tento seriál sa da pozrieť v češtine alebo v inom jazyku. Ja osobne som ho pozerala v angličtine, pretože málo ktorý seriál mi pasuje v češtine. 

Aj pri tomto seriáli ma koniec prekvapil, len s tým rozdielom, že tu na si už viem predstaviť čo by mohli dať do ďalšej sérii. 

3. The woman in the house across the street from the girl in the window (žena v domě přes ulici od dívky v okne)

Tento seriál sme so sestrou našli, len náhodou a pozreli sme ho za jeden deň. Tiež to ma len jednu sériu, a v každej časti je niečo také čo váš láka pozrieť ďalšiu a ďalšiu časť. 
V tomto seriáli sa zisťuje či mala žena halucinácie alebo naozaj videla vraždu. Nie je to až tak na psychiku, ale v napätí určite budete. Niektoré scény sú také, že áno vidieť, že to je len "film/seriál", ale mne to neprekážalo. 

Tento seriál som videla dvakrát a asi jediný z pomedzi tých všetkých seriálov, ktoré som videla som pozerala po česky. 
Mne osobne sa veľmi páčil a zaujal ma hneď na prvýkrát. Myslím si, že si tento seriál pozriem ešte raz, ale taktiež len počas dňa. 

Ani tento seriál nesklamal so svojim koncom a prekvapil ma. 




Videli ste už nejaký z týchto seriálov? 

Aký seriál by ste mi odporúčali? 








You Might Also Like

3 komentárov

  1. You je skvělý seriál a teším se na další sérii, vždy si říkám, že nebude lepší jako ta předchozí na nakonec 2. série byla skvělá.

    One of us id lying, mega dobrý! Doufám, že bude druhá série..

    The woman in the house across the street from the girl in the window ... umm dobrýý, ale za mě to trochu působilo Béčkově, ale příbeh moc dobrý :D

    ABOUT MAI LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na druhú sériu One of us is lying sa už teším a mám radosť, že si ich videla všetky :)

      Odstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram