Outfity do mesta, oslavu či návštevu

5:06

 Ahojte, 

určite viete, že okrem kozmetiky zbožňujem aj módu. Vytváranie nových outfitom ma stále bavilo a vedela som sa do toho vžiť. 
Vďaka značke Bonprix mám možnosť stále kombinovať a vytvárať nové outfity a aj tentokrát som vytvorila niečo nové. 
Keďže ja osobne mám rada nohavice a aj sukne či šaty, tak mi nerobí problém niečo k tomu skombinovať. 
Samozrejme outfit volím väčšinou podľa počasia, pretože svoje zdravie si treba chrániť a niekedy až obdivujem ľudí, ktorí si na seba oblečú sukňu, šaty či sveter, s ktorým majú hole kríže do chladného počasia. V tomto prípade ja osobné stále volím rifle, hrubý sveter alebo mikinu, teplú vestu, čiapku na hlavu a šál okolo krku. Veď predsa dobré sa dá vyzerať aj keď ste naobliekaný ako snehuliak. 

Kúsky oblečenia si vyberám podľa toho čo sa mi páči, v čom sa cítim pohodlne, dobre a čo je teraz viac menej v móde. 

Posledné dni ako nám vyšlo aj slniečko a bolo teplo, tak som to hneď využila a rozhodla som sa, že vytiahnem zo skrine sukňu, k tomu čierny huňatý sveter, čipkované čierne silonky, hnedý kabát, na nohy vysoké, semišové čierne čižmy a samozrejme nemôžem zabudnúť na kabelku, ktorá je tiež v čiernej farbe. 
V outfite kľudne môžete ísť do mesta, večer von alebo na nejakú oslavu či návštevu. 
Ja osobné som si tento outfit rýchlo obľúbila a volím ho len do teplého počasia ako som už spomínala vyššie a taktiež v ňom väčšinou idem do mesta alebo na návštevu. 

Keď už je von chladnejšie, tak siaham po teplejšom oblečení a tentokrát to sú dlhé elastické nohavice, čierne body s dlhým rukávom, hrubá vesta a opäť som zvolila vysoké, semišové čierne čižmy, ale kľudne by sa k tomuto hodili aj nejaké kotníkové/členkové čižmy a ani pri tomto outfite nesmie chýbať čierna kabelka. 
Tento outfit je skôr na bežné nosenie, ale tiež sa v ňom dá vyjsť do mesta, na návštevu alebo aj do kostola. 

Sukňu, nohavice, silonky, čižmy, kabát, body, kabelku (v druhom outfite) nájdete na stránke Bonprix







Ktorý outfit sa vám páči viac? 


You Might Also Like

8 komentárov

  1. Já jsem si teď oblíbila černé legíny :) Když je chladněji můžou se k nim vzít právě i šaty, nebo sukně. Já teda radši šaty s dlouhým rukávem a kabát k tomu, to je moje idealni kombinace do chladnějších dni :)
    Jinak teda obdivuju takhle vysoke kozačky :) pěkně si to sladila a za me teda fotka cislo 1.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) Tiež si niekedy vezmem čierne legíny a k tomu šaty

      Odstrániť
  2. Mne viac teda zaujal druhý, milujem ten vzor :) Veľmi ti to pristane!

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné outfity, baví mě, že to není nuda jako obvykle v ulicích. Hlavně se mi líbí ten první a detail v podobě podvazku, to je boží! Také miluji overknee a nosím je velmi podobně.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Můj jasný vítěz je teda outfit číslo 1, ten si mě získat na plné čáře :) Na podobnou sukni se už nějakou dobu dívám! A i body patří k mým oblíbeným kouskům šatníku :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ta sukňa je super, veľmi pohodlná a ľahká . Určite ti ju odporúčam :)

      Odstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram