Make up pomocou produktov od značky Barry M

6:00

Ahojte,

nedávno mi značka Barry M poslala nejaké produkty, s ktorými som vytvorila dva make upy. Väčšina z vás vie, že kozmetiku milujem a najviac som spokojná ak sa s danou kozmetikou dá bez problémov pracovať. Produkty, ktoré mi poslali, tak obsahujú aj novu radu, ktorá ma milo prekvapila. 

 Produkty, ktoré som testovala: 1. Paletka očných tieňov (Sweet Caramel), 2. Krémový očný tieň (Euphoric Metallic), 3.Transparentní sypký púder (Ready Set Smooth), 4. Rúž na pery (Velvet Matte Lip Paint), 5. Podkladová báza pod očné tiene (Lid Lock) 

1. Paletka očných tieňov a krémový očný tieň

Som extrémny milovník očných tieňov a nezáleží na tom či ide o tieň v nude farbe alebo v crazy farbe. Pokiaľ sú tiene pekné pigmentované, tak sa s nimi lepšie, ľahšie a rýchlejšie pracuje. Pokiaľ niektorí z vás tiež radšej preferujú tiene s dobrou pigmentáciou, tak odporúčam túto paletku z novej rady a taktiež tento metalický očný tieň. 
S obidvoma produktami sa mi pracuje skvelo a pri krémovom očnom tieni stačí malé množstvo a jedna vrstva aby ste s ním vytvorili pekný make up.  
Pri paletke by som povedala, že vrstvy sú individuálne, pretože čím viac vrstiev použijete tým viac je ten tieň viditeľnejší.   
Paletka obsahuje 9 očných tieňov a niektoré z nich  sú matné a niektoré trblietavé.   
Oba produkty nájdete na stránke notino a taktiež aj na stránke Barry M

2. Transparentný sypký púder 

Takýto typ púdru som prvýkrát vyskúšala a po pravde iný už ani nechcem. Púder vám krásne zmatní pleť a môžete ale nemusíte ju prepudrovať počas dňa. Ja osobne som ju prepudrovala len raz aj to večer, keď som išla von. Tak ako väčšina púdrov obsahuje labulienku, tak aj tento púder nie je výnimkou a v balení si ju nájdete. Pracuje sa s ňou skvelé a taktiež je veľmi príjemná na dotyk. Pokiaľ sa niekomu zle pracuje s labulienkou, tak môže použiť štetec. 
Tiež si treba dať pozor na to aby ste na labulienku alebo štetec nenaniesli veľa púdru, pretože potom sa to o trošku ťažšie roztiera po tvári. 
Tento púder si môžete objednať na stránke Notino a taktiež na Barry M.

3. Rúž na pery  

Kvôli dnešnej situácii vo svete som ruže moc nepoužívala, ale teraz som opäť začala. Stále som bola za ruže, ktoré majú hnedý alebo do ružova odtieň a málo čo použila nejaký svetlejší alebo až krikľavý odtieň. Tento od Barry M ma odtieň medzi hnedou a ružovou. Je pekné pigmentovaný a na perách vydrží pomerne dlho. 
Čo je u mňa ďalšou podstatnou vecou je to, že má matný efekt. Od kedy vymysleli matné rúže iné už ani nepoužívam (jedine, len pri líčeniach, s ktorými nejdem von). 
Tento rúž nájdete v ďalších dvoch odtieňov (Angel Kiss, Crave Me). 
Tento rúž si môžete objednať na stránke Notino a Barry M.

4. Podkladová báza pod očné tiene

U mňa je veľmi dôležité použiť podkladovú bázu pod očné tiene, pretože tiene na viečku tak vydržia dlhšie a viečko nie je "spotené", takže sa tiene nezlejú, naopak sú krásne matne. 
Pri rozotieraní tejto bázy cítite menšie šupinky, ktoré si buď necháte na viečku, alebo ich odstránite. 
Bázu používam aj keď si maľujem len očnú linku a to len kvôli tomu, aby mi očná linka lepšie držala a aby sa tak ľahko nerozmazala. 
Túto podkladovú bázu nájdete na stránke Notino a Barry M

                 




Poznáte túto značku? 

Ktorý make up sa Vám páči viac? 























You Might Also Like

4 komentárov

  1. Značku poznám, ale jen takto z různých blogů. Vyzkoušenou ji nemám. Více se mi líbí druhé líčení. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Značku vůbec neznám, ani podle názvu :) Víc se mi líbí druhé líčení :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram