Leto s Bonprixom

10:00

 Ahojte, 

konečne tu už máme niekoľko týždňov moje druhé obľúbené ročné obdobie a počas neho môžem nosiť, kombinovať letné kúsky, na ktoré som sa tak tešila. Počas leta mi do skrine pribúda najviac nového oblečenia, pretože ak vidím tie letné kúsky, tak im neviem odolať a potom to aj tak vyzerá (skriňa plná šiat). Najnovšie čo mi pribudlo je oblečenie od značky Bonprix a neviem sa už dočkať, kedy všetky kúsky skombinujem buď medzi sebou, alebo úplne s niečím iným.  A keď sme už pri kombinovaní, tak by ma zaujímalo podľa čoho kombinujete oblečenie vy? Je to podľa farby? Strihu? Alebo je to podľa úplne niečoho iného? U mňa to je väčšinou farba, strih a taktiež sa snažím skombinovať oblečenie, ktoré mám najradšej. 

Oblečenie, ktoré mi prišlo tentokrát som si tiež rýchlo obľúbila, pretože sú to kúsky, ktoré sú voľnejšieho a aj obtiahnutého štýlu. Niektoré kúsky sa dajú využiť na bežné nosenie, do mesta a aj na nejakú oslavu a taktiež skoro všetky kúsky sú skôr do teplého počasie ako do chladného (veď predsa sú to kúsky na leto). 

Kúsky, ktoré mi prišli sú pohodlné, z príjemného materiálu, ľahko kombinovateľné (ako som to už naznačila vyššie), pekné sadnú na postavu, vhodné presne do týchto horúčav (hoc by najlepšie bolo sedieť doma a radšej nevychádzať von, ale tak do roboty, na nákup alebo k lekárovi chodiť treba). 

S týmito kúskami som vytvorila 5 outfitov, kde som jeden kúsok využila ako šaty a aj ako kardigán. 
Kabelku som zvolila čiernu a taktiež aj hnedú, podľa toho, kde mi aká pasovala, hoc ku všetkým outfitom by aj pasovala len ta čierna, keďže je neutrálnej farby a zmestia sa mi do nej všetky potrebné veci (mobil, kľúče a peňaženka).
K voľnejším šatám (Kaftanové šaty) som zvolila sandálky na opätku, čiernu kabelku a k obtiahnutým (červeným) šatám som zvolila biele converse tenisky, čiernu kabelku  a k obtiahnutým (čiernym) šatám som zvolila čierne tenisky a čiernu kabelku, ku kraťasom, ktoré majú na sebe potlač som zvolila čierne croptopové tričko a k tomu som ešte zvolila čierne tenisky, čiernu kabelku a tie iste kraťasy som skombinovala aj s bielym croptopovým tričkom a na nohy som opäť zvolila biele Converse tenisky, k tomuto outfitu som ešte navrch zvolila tie voľnejšie (kaftanové) šaty a čiernu kabelku (možno by som tento outfit skôr využila, keby bolo vonku trochu chladnejšie alebo ak by som išla niekde večer von). 

Všetky tieto kúsky nájde na Bonprix stránke a za skvelé ceny. Tak čo poviete na tento vyber outfitov? Ktorý sa Vám páči najviac? 





 

 






You Might Also Like

2 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram