Top produktov v roku 2017

10:00

Ahojte

kedže je to už tretí príspevok v tomto roku tak som sa rozhodla žeby mohol byť o top produktov v roku 2017. Nechcem sa opičiť po ostatných YouTuberov a Bloggerov, ako to robia možno ostatný. Prišlo mi to, ako super nápad sa s Vami podeliť o mojich názoroch na kozmetiku, ktorú som používala v roku 2017. Väčšinou o kozmetike, ktorú som používala v roku 2017 a aj používam dodnes som Vám písala v tomto článku , samozrejme niečo pribudlo a hlavne tých šminok, ako veci na sprchovanie (hihi). Ja som skôr ten typ človeka čo si kupuje skôr šminky ako šampóny.
Prečo?
Pretože mňa musí zaujať ta vôňa a štruktúra toho šampónu jednoducho ma to musí ohúriť svojou vôňou. Nikdy si nekupujem niečo čo ma nezaujalo alebo neohúrilo. Hoc je pravda, že aj u šminok ma musí zaujať to balenie a štruktúra.
Vždy ak idem do nejakej drogérie čo je načastejšie 101 drogéria, teta drogéria a dm drogéria. Vždy sa teším, že si niečo nové kúpim a niečo nové vyhľadám. Najčastejšia značka čo používam je essence o ktorej som už písala príspevok a ak si ho ešte nevidel tak klikni ( TU ) používam aj značku miss sporty od ktorej mám len 3 výrobky aj to jeden už nepoužívam. Skôr mi vyhovuje značka essence.

Už si myslím žeby stačilo toľko kecanie okolo toho a pusťme sa nato. :)

Prv začnem asi o veciach na sprchovanie a potom prejdem na kozmetiku čo sa týka ličenia, predsa je jej viac. (hihi)
Na pravo je sprcháč s vôňou Jamaica Vibes táto vôňa je neskutočná. Hneď som si tento sprchový gél obľúbila. A okrem toho, že má peknú vôňu tak ma pekný aj obal rovno ako spracháč na ľavo len ten je inej vôni. Ten ma vôňu Viva Cuba  hoc musím povedať, že tento až tak ma nezaujal svojou vôňou ako tamten, ale zas nemôžem povedať, že je strašný.
Potom tu ešte mám túto penu na holenie, ktorá má vôňu Pink Grapefruit. Zaujala ma naspäť svojou vôňou a aj obalom. Táto pena je dobrá, pretože keď ju použijete tak chĺpky Vám nezačnú tak rýchlo rasť. (hihi) Všetko je od značky Balea.


Ďalej tu mám ešte tento kondicionér na vlasy.
Kondicionér veľmi dobré vonia, dáva vlasom výživu a po umytí sú vlasy prijemne hebké. Je od značky Bione Cosmetics.


Tak a teraz prejdem na kozmetiku čo sa týka líčenia. Zoradím to podľa značky. :D 
Začnem od značky Miss Sporty. Z tejto značky mám len tri produkty. Aj to Make-up Matte Finish, Instant Matte Finsh a maskaru. Make-up je podľa mňa dobrý hoc ja make up nepoužívam na celú tvar. Dobre kryje takže k tomuto nemám čo viac povedať som s ním spokojná. (hihi)
Maskara bola som veľmi spokojna s touto maskarou len mi došla tak som skúsila novú od značky Essence. 
Instant je tiež dobrý nemám mu čo 
vytknúť a páči sa mi jeho obal.   



Essence je to najlepšia značka, ktorú poznám a tiež mi dobre robí. Od tejto značky mám najviac produktov čo sa týka kozmetiky. Prv túto značku používala moja sestra a potom som na ňu prešla aj ja (dodnes neľutujem).

Výrobky: maskara, linka na oči, gél na obočie, štetec na obočie, korektor a rúže. 




Maskara, korektor a rúže. NAJLEPŠIE mne maskara mihalnice nelepí skôr spraví pekný objem a je super. 
Korektor ten od začiatku bol fakt, že super alebo potom mi už ako keby nekryl.
Rúže dala som Vám tu tie najlepšie. Veľmi sa mi páči akú majú farbu a hlavne ich výdrž.




Linka na oči, Gél na oči, štetec na obočie. Všetky sú TOP.
Linka na oči dobré sa mi s ňou kresli hoc s ňou musím trochu pobúchať ale stojí to zato. 
Gél na obočie veľmi dobre sa mi s ním maľuje obočie lebo prv si dám taký tvar, ako chcem a potom si ho celý zafarbím. Prv som používala tiene ale prešla som na gél a neľutujem. 
Štetec na obočie veľmi dobre sa mi s ním nanáša gél, tiež sa dobré drží v ruke a páči sa mi aj to, že je vzorovaný. 



 
Tak a to by bolo všetko z tohto príspevku, dúfam. že som Vám príspevok páčil. Do komentára mi môžete napísať Váše TOP produkty v roku 2017. Môžete ma sledovať aj na mojom instagrame .
Majte sa krásne. :)

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Ahoj, krásný blog (beru odběr) i za tvůj budu ráda když ke mě nakoukneš :-) U Balei mám nejradši tu vůni ♥ všechny mi přijdou hrozně super a to i tou cenou...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, na tvojom blogu som sa už zastavila a taktiež som nechala aj odber a veľmi rada sa k nemu budem vracať.

      Odstrániť
  2. Od Miss Sporty mám rovnakú maskaru a je ceeelkom schopná :) Už som na viacerých blogoch videla tieto články, ale ak by som mala ja povedať nejaký TOP produkt za rok 2017, tak, popravde, neviem... :D
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, áno ta špirála je dobra ja som s ňou veľmi spokojná.

      Odstrániť
  3. Ahoj. Balea sprcháče sú fajn. Stoja málo peňazí a vône majú veľmi pekné. Väčšinou si ich kupujem do práce.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, áno stoja malo ale tie vône sú neskutočne. :)

      Odstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram