Nič nevychádza podľa plánov

5:27

Ahojte

určite to už každý z Vás pozná, že máte niečo naplánované a nakoniec to nevyjde lebo sa niečo stane. Mne v tomto roku sa to stalo zatiaľ len trikrát aj to ma to naštvalo. Veď koho by to nenaštvalo.

Čo sa mi vlastne stalo?

Cez prázdniny som sa chcela niečo poučiť do školy len mi to nejako nevyšlo (nevadí). Potom som chcela v piatok vídať nový príspevok len som ochorela tým pádom som nič vonku nedala pretože som nemala pofotene veci do príspevku. Dúfam, že ma ospravedlnite a má pochopíte. Hneď ako budem môcť tak hneď vidam príspevok aký som chcela. Ešte som chcela ísť tento štvrtok s kamarátkou von len keďže sme obe ochoreli tak sme nikam nešli.

Ako to riešiť ?

Riešiť to tak, že sa tým už viac zaoberať nemusíte. Viem, že Vás to vie naštvať ale zbytočne sa tým budete z nová zaoberať. Ja osobne sa prv nato naštvem a potom sa k tomu už nevraciam. Takže taký to postoj k tomu to mám ja. Viem nemusí sa to každému páčiť aký mám k tomu to postoj ale každý ma nato svoj názor.


You Might Also Like

2 komentárov

  1. Přesně tohle řešení takových záležitostí je nejjednodušší a nejlepší :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, áno aspoň ti to nebude vŕtať v hlave a nebudeš mať potom veľa starosti. :)

      Odstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram