Letné produkty od značky BarryM a Dr. Pawpaw

9:50

Ahojte,

určite poznáte ten pocit ak hľadáte na leto tie správne produkty, ktoré počas horúcich dní na tvári aj niečo vydržia, ale nie vždy sa Vám ich podarí nájsť a predsa žiadna z nás nechce mať na tvári tečúci make up, odtlačenú maskaru alebo spotené očné viečko, na ktorom sú očné tiene. Kvôli tomu tu mám dnes pre Vás pár produktov vďaka, ktorým už nebudete neistá či Váš make up vyzerá dobre aj po hodine na slnku. 

Všetky produkty sú od značky BarryM a Dr. Pawpaw a nájdete ich stránke Notino
Produkty, ktoré mi prišli: 
- Paletka očných tieňov
- Maska na pery a tónovací balzam na pery a líca
- Ružová očná linka
- Vode odolná maskara 
- Lesk na pery
- Multifunkčný balzam s trblietkami
- Odličovaci a čistiaci balzam (Fresh face skin)
- Krém na ruky

Paletka očných tieňov

Ich paletky ma nikdy nesklamali a stále som s nimi spokojná. Jednoduché, malé, pigmentované a dajú sa medzi sebou aj kombinovať. Pri nanášaní očné tiene neopadávajú, aplikujú sa jednoducho a pri tmavších farbách stačí jedná vrstva. 
Čo mám rada na ich paletkach je to, že aj keď sa očné viečko spotí, tak tiene sa nevlejú jeden do druhého ale držia, tak ako ste ich ráno naniesli. Tieto paletky obsahujú deväť tieňov (kombinácia matných a trblietavých tieňov a taktiež aj svetlých a tmavých tieňov). 


Maska na pery a tónovací balzam na pery a líca

Jedno obdobie som už raz masku na pery používala a teraz som sa k tomu opäť vrátila. Keďže je už vonku pekné počasie, tak určite každá z nás chce mať pekné, jemné pery a hlavne aby rúže na perách dobré vyzerali. 
Túto masku som len nedávno začala používať a som s ňou spokojná, hoc výsledok sa nedostaví za jednu noc, ale mne to neprekáža, pretože ja až tak popraskané a suché pery nemám. 
Stačí ak si ju nanesiete hneď pred spaním a necháte ju celú noc pôsobiť. Ráno si ju už len zmyjete a hotovo. 
Balenie má 25ml ale môžete si ju zakúpiť aj v menšom balení a to 10ml. 

Balzam na pery je tiež v 25ml balení a môžete si ho zakúpiť v 10ml balení. Zanecháva pery farebné a lesklé, ale musíte použiť viac vrstiev aby odtieň farby bol viditeľný. Okrem pier sa tento balzam dá použiť aj na líca, ale to som neskúšala. 
Čo mňa zaujalo na tomto produkte je to, že aj po odlíčení Vám na perách ostane farba, ale len v jemnom odtieni, ktorý vyzerá prirodzené. 


Ružová očná linka

Ja očné linky milujem a nezáleží na tom či je to obyčajná čierna alebo nejaká farebná. Túto ružovú očnú linku som už mala a je naozaj skvelá, hoc sa s ňou pracuje trochu ťažšie keďže ja nie som zvyknutá na pevný hrot, ale mne osobne to nevadí, pretože očnú linku si namaľujem, len mi to trochu trvá. Na viečku vydrží celý deň, neodtláča sa a odličuje sa rýchlo. 
Dá sa zakúpiť aj v inej farbe, ako napríklad modrá, zelená, lososová. 

           

Vode odolná maskara

Maskara, ktorú si veľmi rýchlo každá obľúbi. Mihalnice krásne rozdelí a predlží. Neobtláča sa a pracuje sa s ňou naozaj skvele. 
Kefka je riedka, takže o to lepšie sa s ňou pracuje, na jednej stráne má dlhšie štetinky, ktoré používam na prvé vrstvy a na druhej strane sú menšie, ktoré použijem na poslednú vrstvu. 
Pri aplikácii stačí len jedna vrstva, ale ja ich stále dávam viac a čím viac vrstiev dáte tým viac objemu budete mať.
Dá sa odlíčiť aj s klasickým odličovačom, ale odporúčam odličovač na vode odolný make up, pretože s klasickým to ide ťažšie. 


Lesk na pery

Niekedy som lesky na pery milovala a bol to produkt, ktorý som musela mať doma. Neskôr som začala používať len matné rúže a lesky som vyradila. Teraz sa mi lesky opäť začali páčiť a jeden už mám aj doma. 
Lesk, ktorý vám aj jemne zafarbí ústa, ale potrebujete mať jemné, nepopraskané pery aby to dobre vyzeralo. Ja ho aplikujem na rúž, aby som na perách mala farbu akú chcem a viac sa mi to páči na nejakom rúži ako na samotných perách. Na perách vydrží ako klasické rúže. 
Môžete si ho zakúpiť v rôznych farbách a v 10ml balení. 

  

Multifunkčný balzam s trblietkami 

Tento produkt ma zaujal na prvý pohľad. Okrem svojho balenia, ktoré je jednoduché ma prekvapila aj konzistencia tohto produktu, pretože som nečakala že bude taký hustý. Aj napriek tomu, že má hustú kozistenicu, tak sa s ním pracuje jednoducho.
Dá sa použiť aj ako balzam a aj ako rozjasňovač. Ja ho používam, len na pery a po aplikácii sú pery jemné, výrazne a hydratované. Môžete ho aplikovať pomocou štetca alebo prstami. 
Dá sa zakúpiť v 25ml balení a 10ml balení. 

 

Odličovaci a čistiaci balzam (Fresh face skin)

Určite tí, ktorí ma sledujú už dlhšie, tak vedia, že si na svoju pleť potrpím a hlavne čo sa týka čistiacich produktov. Potrebujem mať pleť čistú a dôkladne odlíčenú. S týmto produktom Vám odličovanie či čistenie zaberie pár minút a po aplikácii je pleť čistá, jemná, žiarivá a hydratovaná. 
Aplikuje sa na suchú pleť s končekmi prstov, s ktorými si produkt vymasírujete do pleti. Potom si už len pleť opláchnete a hotovo.
Produkt ma hustú konzistenciu je určený na všetky typy pleti, takže ho môžu použiť všetci. 

  

Krém na ruky

Jedná z veci, ktorú musím mať v kabelke, pretože ja aj počas leta zvyknem mať suché ruky. 
Krém ma ohúril balením a tým, že sa rýchlo vpije do pokožky, ale ak si nanesiete veľké množstvo, tak ruky budú mastné. Vôňa ma až tak neohúrila, pretože nie je ani sladká ani nejaká silná, skôr by som povedala, že ma neutrálnu vôňu. 
Po aplikácii sú ruky jemné, zregenerované a hebké. 
Môžete si ho zakúpiť aj v inej vôni a balenie je 50ml.
 




Aký produkt Vás zaujal najviac?

Poznáte tieto značky?


















You Might Also Like

1 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram