Jar s Bonprixom

9:00

Hoc tu máme jar už dlhšie, ale podľa počasie to tak vôbec nevyzeralo, tak až teraz môžem povedať že tu je jar. Konečne tu máme slnečné, teplé dní, v ktorých sa dajú robiť rôzne aktivity, mať deň produktívnejší (beh, prechádzka, hranie futbalu či tenisu, sedenie na terase..). Okrem aktivít sa dajú nosiť svetlé farby (biela, žltá, oranžova, ružova..) a taktiež sa dajú v jari spraviť krásne fotky v pestrých farbách.

Rozkvitnuté stromy či polia plne repky olejnej, tulipánov to je to čo tiež patrí k jari. 

Ja najviac milujem, že môj deň môžem tráviť produktívnejšie, pretože hneď ako vidím svietiť slnko, tak idem von a to buď na prechádzku alebo behať. Môžem nosiť oblečenie, ktoré je tenšie, voľnejšie, žiadne hrubé vesty, ale rifľovky, saká či mikiny. 

Vhodné outfity na jar, v ktorých sa budete cítiť pohodlne a krásne. 

Šaty v broskyňovej farbe s haďou potlačou

Šaty, ktoré sú úplne stvorené na jar. Pohodlné, voľné a ľahké (ani necítite, že ich máte na sebe). Okolo pasu je opasok, ktorý splýva so šatami. Vhodné na oslavu, večierok alebo aj na návštevu.

Najviac čo ma zaujalo na týchto šatách je motív (hadí motív), ktorý v skutočnosti vyzerá zaujímavejšie ako na fotke. 
K týmto šatám som na vrch nevolila nič, keďže to netreba, ale určite ak by som ich zobrala v trochu  chladnejšom počasí, tak by som k ním zvolila čiernu koženku, alebo čiernu rifľovku. Na nohy som zvolila biele tenisky, ale určite by sa nič nepokazilo, ak by sa zvolila iná farby (čierna, broskyňová). 
Šaty majú aj menší golier, ktorý k ním úplne pristane a robí šaty zaujímavejšími. 

Teraz tieto šaty majú v akcii, tak určite pozrite na ich stránku

                 


Biele sako s koženými nohavicami

Biela to je farba jari (aspoň u mňa) a preto mi v šatníku pribudlo toto krásne biele sako, ktoré je pohodlné a tenké. Je trochu z tvrdého materiálu, ale kto by ho potreboval poskladať/zložiť, tak ho bezproblémov poskladá (pri balení).
Sako sa dá využiť pri dvoch outfitoch a to buď pri elegantnom outfite (sukňa, kraťasy) alebo pri športovom outfite (rifle, tepláky). 
Ja som ho využila pri športovom outfite - čierne kožené nohavice, čierne body a biele tenisky, k tomu ešte čierna kabelka a outfit je hotový. 
Určite sa toto sako dá kombinovať aj inak a voliť ho pri rôznych situáciách - oslava, ukončenie školského roku, večierok, rande. 

Nájdete ho na ich stránke za skvelú cenu. 

                


Čierne tepláky po doma, alebo na vybehnutie von 

Najviac pohodlia pociťujem v legínach, v teplákoch a keďže ich nikdy nie je dosť, tak mi do šatníka pribudli nové čierne tepláky, ktoré majú na ľavom stehne nápis "Good vibe only". Zo spodu sú úzke a vyššie sú voľnejšie, sú pohodlné, na boku majú vrecka z oboch strán a v páse majú šnúrku na zviazanie. Čo je skvelé je to, že sú z vysokým pásom a môžete si ich objednať aj v ružovej farbe. 
Skombinovala som ich len s čierno - sivým tričkom. Tento outfit volím, len po doma alebo ak potrebujem vybehnúť do mesta. Určite ľudia, ktorí chodia večer von v outfite, ktorý obsahuje tepláky, tak môžu tieto tepláky zvoliť. 

Tieto tepláky tiež majú teraz v akcii, tak to bežte využiť. Nájdete ich na ich stránke.




Ktorý kúsok Vás zaujal najviac? Šaty, sako alebo tepláky? 











You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram