Útulne a poholdné miesto

10:08

 Ahojte, 

možno väčšina z nás ma problém nájsť miesto, kde sa cíti pohodlné, sám so sebou a dá sa v ňom aj relaxovať či robiť nejaké aktivity (takzvané moje miesto). 
Ja som si takéto miesto hľadala dlho, nikde som nevedela nájsť "moje miesto" pretože na žiadnom mieste som sa nedokázala 100% sústrediť na veci, ktoré som potrebovala spraviť a to kvôli tomu, že ma vždy  niečo rozptýlilo alebo vadilo. Skúšala som rôzne miesta, ako je napríklad - posteľ, sedenie za stolíkom, gauč a podobne.
Ale! Nedávno som na instagrame videla profil Tuli vaky a hneď mi napadlo, že Tuli vak môže byť dobrým miestom, kde by som sa cítila pohodlne, sama sebou a vedela by som sa sústrediť na veci, ktoré potrebujem spraviť (spomínane moje miesto). A veru nemýlila som sa, ako mi Tuli vak s taburetkou prišiel, tak to bola láska na prvý pohľad a tu radosť mi bolo vidieť v očiach. 
(Na ich stránke okrem Tuli vakou nájdete aj taburetky, veci do domácnosti, oblečenie a doplnky).

Moje miesto

Tuli vak s taburetkou som si hneď vzala do izby a spravila preň také miesto, kde to bude viac útulné a bude to "moje miesto". 
Od kedy ho mám doma, tak ak prídem domov, tak nikde inde netrávim čas len tam, pretože konečne som si našla miesto, ktoré je pohodlné pri rôznych aktivitách ako napríklad - čítanie knihy, písanie do diára, surfovanie na internete alebo len tak na oddych. 
Od kedy ho mám doma, tak ho používa aj mamka, ak ide pozerať televízor, alebo čítať knihu. Čo je ďalšie plus je to, že je ľahučký, takže sa dá bez problémov preniesť z izby do izby. Ak by sa stalo, že ho zašpiníte (vylejete vodu alebo vám spadne jedlo), tak môžete dať poťah dolu, vyprať ho a opäť ho používať. 
Tuli vak a taburetku si môžete vybrať z viacerých farieb či vzorov. Farbu vaku, ktorú mám ja nájdete TU a farbu taburetky, ktorú mám ja nájdete TU

Zhrnutie

Určite tieto dve veci hodnotím pozitívne, pretože:
- poťah je z príjemného materiálu, vďaka ktorému sa v ňom cítite príjemne a útulne. 
- dajú sa v ňom vykonávať viacero aktivít (čítať knihy, písať do diára, surfovať na internete)
- je ľahký, takže bez problémov sa dá preniesť z izby do izby 
- vymeniteľný poťah
 
     





Máte ja vy svoje miesto, kde trávite najviac času?


















 


You Might Also Like

2 komentárov

  1. Já mám na čtení oblíbené křeslo z IKEA, s noťasem se nejlépe cítím u psacího stolu. Vak jsem doma nikdy neměli, tak ani nevím, jak bych se v něm cítila.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám taky svůj koutek, nejlepší místo :)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram