Nová rada Derma Skin Clear od značky Nivea

11:59





Počuli ste už o novej rade, ktorú ma Nivea? Ak nie, tak dnes sa o nej dočítate a aké výsledky sa Vám dostavia po 7 dňoch používania 
Ich nová rada sa vola Derma Skin Clear, po ktorej vidíte výsledky už za sedem dni. Je určená pre problematickú pleť - čiže ak máte čierne bodky, pupienky, alebo ak sa vám nadmerne mastní pleť. 
Rada Derma Skin Clear  obsahuje - Čistiacu pleťovu vodu, Čistiaci peťový peeling, Čiastiaci pleťový gél, Nočný exfoliačný pleťový peeling. 

Čistiaca pleťová voda

Podporuje boj proti čierným bodkam, neupcháva póry a pomáha redukovať prebytočný kožný maz.
Nanášam ju na pleť pomocu kozmetického vatového tampónika, na ktorý stačí naniesť malé množstvo čistiacej pleťovej vody a raz prejsť po celej tváry. Pleť je po použití jemná, hydratovaná a čistá.
Samozrejme nesmiem zabudnúť na vôňu, ktorá je jemná. 

Čistiaci pleťový peeling

Určite už viete, že ja som milovníčka peelingov, takže z tohto produktu sa nesmierne teším. Používam ho večer na vlhkú pleť, kde krúživými pohybmi ho vmasirujem do pokožky. Po pokožke krúžim priblížne 3 minúty, nasledovne pleť oplachnem a po oplachnutí je pleť čistá, žiarivá a zbavená čierných bodiek. 
Peeling pleť nevysušuje, zbavuje ju odumretých buniek a prebytočného mazu. 
Skvelý výrobok proti čiernym bodkám. 

Čistiaci pleťový gél

Aby bola pleť čistejšia, hydratovaná a zbavená kožného mazu, tak nesmie chýbať ani čistiaci pleťový gél. Okrem toho, že pleť hĺbok čistí, tak zamedzuje tvorbu nových pupienkov. 
Nanášam ho na tvár pomocou rúk, na ktoré si dám malé množstvo a opäť krúživými pohybmi ho vmasirujem do pokožky a nasledovne tvár opláchnem. Po použití je pleť ľahšia, čistejšia a zbavená nečistôt. 

Nočný exfoliačný pleťový peeling 

Tento peeling počas noci redukuje pupienky, čierne bodky a obnovuje proces pleti. Pleť je čistejšia, jemnejšia a žiarivejšia. 
Po nanesení na pleť som cítila menšie štípanie, ale nie je to nič hrozné, po páru minútach štípanie prejde. Môže sa stať, že Vám pokožku podráždi a vtedy by ste ho mali prestať používať. Ja som s týmto produktom spokojná a používam ho každý večer.  

Výsledky a pocity po siedmich dňoch používania 

Túto radu som používala každé ráno a každý večer a výsledky sa dostavili. Pleť je čistejšia, kožný maz sa mi na pokožke tak často nevyskytuje, čierne bodky a odumreté bunky pomaly miznú a taktiež je pleť krásne hydratovaná a žiarivá. 
Keďže ja mám pleť mastnú, tak mi táto rada úplne sadla a určite ju odporúčam. Môžete si ju zakúpiť v DM drogérii.

 

 

Počuli ste už o tejto rade? 

Ktorý produkt Vás najviac zaujal?  










You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram