Rovnaké legíny v dvoch outfitoch

5:59

Oblečenie, v ktorom sa cítim najviac pohodlné a sama sebou sú legíny. Ale! S výkričníkom, pretože nie so všetkými som bola spokojná. Mala som legíny, ktoré stále padali z postavy, boli z materiálu, ktorý hrýzol, nemalí vysoký alebo stredný pás, neboli elastické a podobne. Ja keď si vyberám legíny, tak musia spĺňať aj nejaké kritéria, ktoré som si sama určila, veď predsa nebudem kupovať a nosiť to v čom sa cítim zle. 

Podľa čoho si vyberám legíny a aké kritéria musia spĺňať?

Určite prvá vec, na ktorú pri výbere pozerám je to či sú elastické, pretože milujem veci, ktoré obsahujú elastan, ktoré kvôli nemu lepšie sadnú na postavu a tu postavu vám ešte aj "vyformujú".
Druhá vec je pás - či sú legíny s nízkym, stredným alebo vysokým pásom, pretože v legínach, ktoré majú nízky pás sa cítim nepríjemné a preto volím legíny so stredným alebo vysokým pásom. 
Tretia vec je farba - farbu si vyberám podľa toho aká sa mi páči, či ju budem vedieť s niečím kombinovať a či daná farba na mňa pôjde. 

Kritéria:
- musia byť elastické
- musia mať vysoký alebo stredný pás
- pohodlný a príjemný materiál
- musia byť úzke

A presne tieto kritéria spĺňali aj legíny z Bonprixu, ktoré som skombinovala s mikinou, ktorá je s čipkovanou vsadkou a k tomu kabelka a potom s tričkom, ktorý ma prestrih a k tomu ešte rifľová bunda a malá kabelka. 

1. Outfit (legíny + mikina s čipkovanou vsadkou + čierna kabelka)

Outfit, ktorý sa hodí do mesta, školy, na nákup či prechádzku. Pohodlný, jednoduchý a rýchli, čo viac si priať? Veď byť štýlový a cítiť sa dobre je najviac čo si človek môže priať a vďaka tomuto outfitu, ktorý je celý z Bonprixu sa môžete takto cítiť aj vy. Mikina, ktorá je s čipkovanou vsadkou je voľnejšieho strihu, sadne na každú postavu, môžete si ju zakúpiť v rôznych farbách (čierna, sýta zelená, matná béžová), ja som si ju vybrala v čiernej farbe, pretože sa hodí ku všetkému a je ľahko kombinovateľná. 
A aby tento outfit vyzeral ešte lepšie, tak som k nemu dokombinovala veľkú čiernu kabelku, ktorá ma veľkosťou prekvapila, pretože som čakala, že príde menšia. Samozrejme ja som len rada, pretože sa do nej zmení aspoň viac veci (úplne ideálna do školy, na nákup alebo do práce). 

 

 

2. Outfit (legíny + tričko s prestrihom + rifľová bunda + malá kabelka)

Ďalší outfit, v ktorom sa môže ísť kľudne na nakúp alebo na prechádzku. Tiež je veľmi pohodlný a myslím si, že aj štýlový, každá žena v ňom zažiari. Na tomto outfite by ma najviac zaujalo tričko kvôli tomu prestrihu a potom legíny, ktoré som už spomínala vyššie, ale tu ešte spomeniem, že sú to vrúbkované legíny bez švíkov. 
Tričko je trochu z ťažšieho materiálu, ale pohodlné a tiež si myslím, že sadne na každú ženu. Mne by možno trebalo ešte o číslo menšie, ale aj v 36/38 sa cítim pohodlné a to je dôležité. K tomu som ešte skombinovala čiernu rifľovú bundu a čiernu malú kabelku. 

 



Tak čo hovoríte, ktorý outfit sa Vám páči viac? 










You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram