Dekoratívna kozmetika

7:06


Ahojte,
určite tí, ktorý čítajú môj blog už dlhšie, tak vedia, že ja a kozmetika je láska na prvý pohľad. Milujem kozmetiku a nezáleží na tom o akú kozmetiku sa jedná (pleťová, telová, vlasová, dekoratívna a podobne). Samozrejme svoju favorite kozmetiku, mám a mám ju aj z telovej, vlasovej a dekoratívnej kozmetiky (z dekoratívnej jej mám najviac). 
V dnešnom príspevku si povieme niečo o dekoratívnej kozmetike a o produktoch, ktoré som poslednú dobu používala. 

Dekoratívna kozmetika 

Niekedy som až tak dekoratívnu kozmetiku nepoužívala, ale čím som staršia, tak tým viac ju používam a vďaka mojej " práci " som sa jej začala viac venovať, vytvárať rôzne nové líčenia, skúšať rôzne produkty a sledovať novinky, ktoré majú moje obľúbené značky, ktorými sú značky BarryM a Makeup Revolution. Veď predsa bez noviniek by to nešlo.
Stane sa, že pri používaní nového produktu (napríklad nejakého očného tieňa) neviem aký ma pigment, alebo ako s ním správne zaobchádzať a naučím sa to až pri ďalšom a ďalšom používaní. Tým chcem povedať, že netreba hneď pri prvom použití " odsúdiť " daný produkt. 

Tým, že som ju začala viac používať, tak tým sa moja zbierka zväčšila a niekedy mám pocit, že dekoratívnej kozmetiky mám viac ako oblečenia, ale tak môj názor je ,,že dekoratívnej kozmetiky nikdy nie je dosť,, a hlavne, keď sa tomu venujete. 

Dnes si ukážeme pár produktov od značky BarryM, s ktorými som bola spokojná až na jeden produkt, pri ktorom mi vadila jedná vec. 

Produkty od značky BarryM

Ich produkty som si veľmi rýchlo obľúbila, pretože sa s nimi pracuje jednoducho, príjemne sa držia v ruke, očné tiene majú fakt krásne a pigmentované a najviac čo ma teší je, že ich produkty dlho vydržia. Čo je ešte skvelé je to že ich produkty sú cenovo dostupné. Produkty môžete nájsť na ich stránke BarryM alebo na Notino

Tak a poďme už na produkty. 

Double Dimension Double Ended (očný tieň a očná linka v jednom)

Tento produkt je pre ľudí, ktorý pri očných tieňov používajú rovno aj očnú linku. Dať očný tieň do jedného balenia s očnou linkou bol naozaj dobrý nápad. Spojiť očný tieň s očnou linkou je jedným slovom dokonalosť. Myslím si, že by ste si ho aj vy, tak rýchlo obľúbili ako ja.
Hneď po nanesení očného tiene na očné viečko aspoň nemusíte hľadať očnú linku, pretože ak sa rozhodnete použiť tento očný tieň, tak ju máte hneď po ruke.  
Okrem toho, že je to praktické a zaberie to málo miesta, tak sa s tým aj veľmi jednoducho pracuje. Samozrejme očný tieň alebo očnú linku môžete použiť aj samostatne. 
Očný tieň sa nanáša pomocou presne takého aplikátora ako majú lesky na pery, ale kľudne sa dá naniesť aj štetcom (ja osobne som ho nanášala štetcom). 
Farby tohto balenia sú štyri - Pink Perspective, Gold Element, Infinite Bronze, Purple Parallel. Ja mám doma Infinite Bronze, ktorý používam ak volím hnedé líčenie, ale veľmi dobre vyzerá aj Pink Perspective. 



Paletka očných tieňov - Black Cherry 

Z tejto rady už mám doma pár paletiek a som s nimi spokojná a táto nie je výnimkou. Praktické balenie, ktoré zaberie málo miesta, obsahuje neutrálne farby, ktoré sa hodia ku všetkému, čiže viete s touto paletkou vytvoriť jednoduché líčenie či už do školy, práce alebo niekde do mesta, ale taktiež aj na nejaké rodinné oslavy či svadby. 
Tiene sú pekne pigmentované, nanášajú sa jednoducho, dajú sa medzi sebou kombinovať a neopadávajú. Na očnom viečku vydržia dlho a aj keď sa očné viečko "potí" tak s tieňmi to nič nespraví.
Paletka obsahuje deväť očných tieňov (hnedý, ružový, zlatý, sivý a červený), ktoré majú efekt matný a trblietavý. 

Ultra liner 2 - in 1 (očná linka a sérum na mihalnice)

Ja osobne som sa ešte nestretla s produktom, s ktorým by som si nakreslila očnú linku a zároveň mihalniciam dodala vitamín. Presne kvôli tomu ma tento produkt zaujal. Okrem toho, že si nakreslím očnú linku a dodám mihalniciam vitamín, tak sa ma tento produkt zaujal svojím obalom a výdržou. Jediná vec, ktorá mi vadí na tomto produkte je to, že koniec s ktorým sa linka kreslí je na mňa až moc tvrdý a ťažko sa mi s nim pracuje, ale samozrejme očná linka sa nakresliť dá (stačí pár použití a naučíte sa s ním robiť). 
Tento produkt Vám určite odporúčam (veď niekomu tvrdý hrot môže vyhovovať), obal ma praktický, čiže Vám zaberie málo miesto a je aj cenovo dostupný.

Buff & Balm (vyhladzujúci balzam na pery pre objem)

O tomto produkte som už raz písala článok, ktorý nájdete TU. Tak ako som už aj predtým písala, že pery sú pekne hydratované a vyživené, tak ani teraz to nie je inak. Ak máte pery popraskané, suché, tak stačí naniesť tento balzam a po pravidelnom používaní budete mať pery opäť v poriadku, a okrem toho Vám pery trochu zafarbí na prirodzenú farbu. 
Tento produkt som si veľmi obľúbila a ostala som z neho milo prekvapená a určite ak mi tento balzam dôjde, tak si kúpim nové balenie. 
Môžete si ho zakúpiť v 3 odtieňoch (Blueberry Burst, Peach Pop, Coconuit Cream Crush). Myslím si, že každý je taký dobrý ako ten čo mám ja - Blueberry Burst. 




Ktorý produkt Vás zaujal najviac?














You Might Also Like

1 komentárov

  1. Určitě ta linka, jinak celkově moc dekorativku nepoužívám, takže stíny apod jsou mimo mě..

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram