Starostlivosť o vlasy

3:59

Ako sa vraví "Vlasy sú korunou krásy". Stále som sa snažila o svoje vlasy starať najviac ako viem, používala som rôzne šampóny, kondicionéry, masky, snažila som sa podstrihávať končeky, ale moje vlasy stále boli suché, lámavé, bez života. Tým, že ich mám aj farbené a kučeravé, tak starostlivosť bola náročná, až kým som nevyskúšala šampón a masku na vlasy od značky Dead sea mineral

Sama som nerozumela, že vlasy po umytí mi konečne dobre vyzerajú, sú hebké na dotyk, miestami vyrovnané, ako som ich začesala, tak mi po väčšine času aj ostali stáť. Jedným slovom "dokonalosť", nie nepreháňam to. Tieto produkty mi naozaj sadli a som s nimi veľmi spokojná. 

Mon Platin Obnovujúci šampón na vlnité vlasy s čiernym kaviárom


Tým, že tento šampón je obohatený o extrakt z čierneho kaviáru, vitamínu B3 a aminokyseliny glycidu, tak ich farba a lesk je zachovaný. Čo je ešte skvelé je to, že šampón vyrovnáva pH pokožky hlavy. Aplikácia je jednoduchá, klasická ako pri iných šampónoch. Šampón vytvára krásnu penu a o vôni ani nehovorím, trošku silná, ale mne to osobne nevadí, pretože vlasy sú potom celý čas až do ďalšieho umytia voňavé (milujem, ak cítim ako mi vlasy voňajú).  
Balenie je veľké (400ml), takže Vám jedno balenie šampónu vydrží aj niekoľko mesiacov. 

Mon Platin DSM Kaviárová maska na vlasy


Samozrejme pri každom umytí vlasov je potrebné použiť kondicionér alebo masku na vlasy. Vďaka tejto maske na vlasy budú vaše vlasy hebké, voňavé, posilnené a hydratované. A čo je na tejto maske najlepšie je to, že eliminuje statickú elektrinu. 
Keďže to je maska, tak by sa mala držať niekoľko minút a nanášať ju na nie úplne mokré vlasy, ale ja ju nanášam hneď ako si zmyjem šampón, vytlačím vodu a nanášam. Masku nechávam pôsobiť niekedy 7 minút a niekedy 3-4 minúty. Samozrejme ak mám čas, tak si masku nanesiem na vlasy hneď potom ako vyjdem zo sprchy a nechávam pôsobiť. 
Maska mi tiež sadla, keďže je na farbené a poškodené vlasy. Balenie je 250ml, takže aj toto balenie Vám vydrží niekoľko mesiacov. 

Oba produkty nájdete TU a za skvelú cenu. 

         


Ako sa o svoje vlasy staráte vy? 

ktorý produkt Vás viac zaujal?












You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram