Ako vylepšiť svoj look

7:00

 Určite tí, ktorí môj blog čítajú už dlhšie, tak vedia, že okrem módy milujem aj kozmetiku a všetko čo sa týka krásy. O krásu/ kozmetiku sa zaujímam už dlhšie a kvôli tomu skúšam ale aj vytváram nové looky, ktoré určite môžete vidieť na mojom Instagrame.
Za každým sa snažím vytvoriť niečo nové a originálne a inšpiráciu väčšinou čerpám z Pinterestu. Určite ak mám viac času, tak líčeniu sa venujem dlhší čas, kde popri tom ako sa líčim rozmýšľam ako to môžem vylepšiť. 
Naposledy som vytvorila dva looky, kde jeden z nich je časovo jednoduchší/ kratší ako ten druhý, ale na druhej strane ten druhý je skôr na nejaké slávnostné príležitosti (rodinná oslava, krstiny, svadba..) a možno aj pre niekoho zložitejší. 

Produkty, ktoré som použila v oboch lookoch: 
1. make up, korektor
2. podkladová báza pod očné tiene
3. očné tiene
6. očná linka
8. maskara
9. gél na obočie 
10. kontúrovacia paletka, rozjasňovač
12. rúž

V tomto príspevku si ešte okrem spomenutých lookov bližšie povieme o produktoch, ktoré sú od značky BarryM (trblietavé očné tiene, krémový očný tieň, umelé mihalnice, balzam na pery)

Trblietavý očný tieň a krémový očný tieň

S jedným z týchto produktov sa mi pracovalo trochu ťažšie a bohužiaľ mi nesadol na 100%, ale možno stačí ešte pár líčení a bude to lepšie. Tým produktom je trblietavý očný tieň. Od tohto produktu som čakala, že trblietky budú držať pokope, ale pri nanesení na očné viečko veľa trblietok skončilo pod očami a nešlo to dolu. Ale farba a balenie mi sadlo, keďže balenie je malinke a naozaj sa všade zmestí. Mrzí ma, že tie trblietky opadávajú, ako som to spomínala vyššie, keďže milujem všetko čo sa trbliece, ale verím v to, že častejším používaním to už bude dobre. 

Krémový očný tieň - tento ma milo prekvapil a teším sa, že ho mám doma a môžem s ním vytvárať rôzne looky. Pred použitím stačí pár kvapiek do nádoby (obalu, v ktorom sa tieň nachádza) alebo mať mokrý štetec a potom už môžete kresliť na tvár. Pre výraznejšie kresby stačí po nich prejsť ešte raz. 
S týmto tieňom sa pracuje naozaj jednoducho, ľahko a po odlíčení nezanecháva žiadnu farbu. 

Umelé mihalnice

Takéto umelé mihalnice som ešte nemala, jedine mihalnice, ktoré som mala boli 3D mihalnice, po ktorých som povedala, že viac si ich nedám, pretože mi to zničilo tie moje. Ale keďže mi nedávno značka Gabriela Selvete poslala ich novú kolekciu a tá obsahovala umelé mihalnice, tak sa mi to zapáčilo a povedala som si, že skúsim vyskúšať ešte jedne, nejaké iné, keďže mi to moje mihalnice neničí. 
Ďalšie mihalnice, ktoré som skúsila boli tieto od značky BarryM. Mihalnice si môžete vybrať z viacerých druhov, ja konkrétne mám Faux Mink
Tešila som sa nich a nevedela som sa dočkať až ich vyskúšam. Po nalepení som bola trochu sklamaná, pretože mi ich dĺžka nesadla, čo ma zamrzelo, ale nevadí, vám možno dĺžka bude sedieť a budete ich využívať častejšie. Okrem dĺžky som s nimi spokojná, na dotyk sú jemné a na to, že sú dlhé, tak sa s nimi pracuje dobre. 

Balzam na pery pre objem -  Blueberry Burst

Keďže nám už začalo chladnejšie počasie, tak sa treba starať aj o svoje pery. Ja som začala používať tento balzam, po ktorom máte pery jemné a hydratované, vôbec vám pery nevysuší a ani nezafarbi. Na perách ho cítite aj niekoľko hodín a vôňu ma neskutočne krásnu a príjemnú. Taktiež okrem vôni ma zaujal aj obal, ktorý je papierový.
Spomínaný objem na perách nevidím, ale mne osobné to nevadí. 
Tento produkt mi naozaj sadol a môžete si ho zakúpiť aj v iných odtieňov. 




Ktorý look sa Vám páči viac?





You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram