Večerný make-up

7:02

Ahojte
tak máme tu ďalší príspevok o make-upe, ale tentokrát to bude večerný make-up. Pokiaľ ma sledujete dlhšie a čítate moje príspevky pravidelne, tak viete, že som nedávno vydala príspevok o netradičnom make-upe. Pokiaľ ste tu nový a ste ho nevideli, tak nájdete ho TU (veď, ako by ste ho mohli vidieť keď ste tu nový :D). No späť k článku. Už dlhšie som rozmýšľala nad týmto príspevkom ale nikdy som sa nedostala k tomu, aby som sa nalíčila a napísala ho. Ale poslednú dobu, keď sa doma nudím a nemám čo robiť, tak sa začnem líčim a tvoriť všelijaký make-up. Na mojom instagrame pridávam všetky moje make-upy, ako som sa nalíčila, takže pokiaľ ma ešte nesledujete a nechcete prísť o ďalšie make-upy tak kliknite TU a začnite ma sledovať.
Prečo som sa vlastne rozhodla napísať tento príspevok?
Možno niektorí to už viete, že mňa veľmi zaujíma kozmetika a taktiež vytvárať vždy niečo nové. Vždy, keď nemám náladu alebo som nervózna, tak ma to líčenie upokojí, pretože nemyslím na to čo sa stalo, ale na to, že ako sa dnes nalíčim. Do mojich make-upoch dávam všetko, snažím sa nalíčiť, tak aby sa to páčilo aj Vám a aby som Vám to mohla ukázať a aby ste to mohli skúsiť aj vy. Veľmi rada sa líčim a vždy, keď mám možnosť na nalíčenie, tak ju využijem. A prečo som sa vlastne rozhodla napísať tento príspevok - pretože chcem Vám ukázať typ na večerný make-up, ktorý môžete využiť ak pôjdete večer s kamarátmi alebo s rodinou niekde von.
Tento make-up je ľahko do kombinovať s rôznim oblečením, takže hodí sa k nemu modrá, červená, hnede aj ružova farba, tak ako som zvolila ja.
Produkty, ktoré som použila na tento make up - báza pod make up-Rimmel London, korektor-Rimmel London, gél na obočie-Essence, bázu pod make up-Essence, tiene na oči-Maybelline, linku na oči-Nyx, maskaru-Rimmel London. 
Produkty idú podľa toho, ako som ich nanášala na tvár.





  Tak to by bolo všetko z tohto príspevku, dúfam, že sa Vám páčil do komentára mi môžete napísať či sa Vám tento večerný make-upSamozrejme nezabudnite sledovať môj blog a instagram. 
Majte sa krásne. :)

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Moc ti to sluší! Mám ráda tyhle čelenky. Jen bych si já osobně nedala ty linky, nejdou mi a nesluší mi :D K tobě to ale sedí :)

    Jinak máš moc hezký blog, možná by tě zaujal i ten můj, budu ráda, když mě třeba budeš také ráda navštěvovat 😊 .

    TheWayByA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne 😊 tie čelenky su naozaj dobre a pekné.

      Odstrániť
  2. Moc pěkné líčení, takhle jemně se líčím ráda i já a třeba do práce. Jen s linkou se moc nekamarádím a ani mi nesluší. Nejraději mám hnědé odstíny, se kterými si pohraji :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) no s tou linkou niekedy ani ja nie som kamarátka.

      Odstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram