Recenzia na korektor od značky Rimmel

7:59

Ahojte,
tak a máme tu ďalšiu recenziu, ako ste si už mohli všimnúť, tak to bude Recenzia na korektor od značky Rimmel.  Väčšina z Vás vie, že je make-upy nepoužívam, že ja som skôr zástancom korektorov. Ale keď idem na nejakú svadbu, oslavu alebo na nejaký ples a mám vyrážky, ktoré nejdú zakryť, len korektorom tak použijem make-up. Do školy používam, len korektor a po pravde dosť dlho som hľadala korektor, ktorý mi bude sedieť, vydrží celý deň a zaryje vyrážky. Za tento rok som už vyskúšala tri alebo štyri korektory a stále na každom niečo bolo čo mi nevyhovovalo. Vždy ten prvý týždeň boli dobré, ale keď som ich používala častejšie, tak buď som od nich začala mať mastnú pleť alebo vôbec nevydržali, tak dlho ako prvý týždeň používania. Pri každom nákupe v dm drogérii alebo v tete drogérie som pozerala na rôzne korektory a nikdy som nenatrafila na ten správny. Najčastejšie som pozeral korektory od značky essence a trend it up. Keby ste sa pýtali, že prečo len tie značky tak to je preto lebo s značkou essence nemám nikdy problém, vždy mi vyhovovala aj vyhovuje a mám od nej skoro všetky produkty, len akurát korektory nie, lebo mi nevyhovujú. S značkou trend it up tiež nemám problém hoc mám od nej len tri produkty, ale tak na nich sa nesťažujem, ale korektor, ktorý som od tejto značky mala, tak po ňom som mala čisto mastnú pleť a to mi dosť vadilo. No späť k článku.
Ako som sa vlastne dostala k tomuto korektoru, ktorý používam? Išla som do tety drogérie pozrieť si nejaký nový korektor, lebo ten predtým bol zlý a rozhodla som sa, že pozriem aj iné značky a nie len ten isté. Mala som už vybratý jeden korektor, ale zbadala som ešte jednu značku a to Rimmel. Vybrala som sa k nej a hneď mi padol do oka tento korektor. Prv som pozrela či mi bude dobrý, či bude môj odtieň a keď som prišla na to, že všetko mi sadí, tak som si ho vzala a dodnes neľutujem.


Korektor je v tekutej forme čo je veľmi dobré, lebo si myslím, že tekuté korektory skôr zakryjú nedokonalosti ako tuhé. Po otvorení tohto korektoru je štetec spojený s telom (keď to mám tak nazvať), čiže nemá dve časti ako druhé korektory.  Nanáša sa veľmi dobré a jeho vydrž je podľa toho či si celý make-up zafixujete alebo nie. Pokiaľ si ho zafixujete, tak vydrží Vám celý deň, a pokiaľ si ho nezafixujete, tak v škole alebo v práci by ste si ho museli ešte trochu naniesť (ale fakt len minimum). To je môj prvý korektor, ktorý mi tak dlho vydrží a mne osobné to nevadí, že keď si nezafixujem make-up, tak že si korektor v škole musím ešte trochu naniesť. Ja som s ním dostatočne spokojná. Určite Vám ho odporúčam :D .
Cena tohto korektoru sa pohybuje od štyroch do šiestich eur.



Máte s týmto korektorom skúsenosti?

Počuli ste už o ňom?

You Might Also Like

6 komentárov

  1. O tomto produktu jsem už slyšela ale ještě jsem ho nezkoušela. Korektor vypadá hezky, celkově mám kosmetiku od rimmel ráda a moji pleti sedí. :)

    TheBlondieTale

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je naozaj dobrý a som rada, že konečne som našla korektor, ktorý mi sedí :)

      Odstrániť
  2. Já jsem věrná již pár let korektoru od Catrice, ano tomu světoznámému :) ten je za mě prostě TOP a jiný nehledám.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O tejto značke som už počula a každý si ju chváli :)

      Odstrániť
  3. Já miluju hlavně korektory od Catrice, ale ráda zkouším nové věci, takže díky moc za tip, tenhle korektor vypadá pěkně:).
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) je naozaj dobrý, tak dúfam, že aj ty s nim budeš spokojná :)

      Odstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram