Recenzia na očnú linku od značky nyx

7:00

Ahojte,
tak a máme tu ďalší príspevok, tentokrát to bude po dlhšom čase recenzia a rozhodla som sa, že napíšem recenziu na očnú linku od značky Nyx. Nedávno mi sestra doniesla domov očnú linku od značky Nyx a mala som z nej veľkú radosť. Prv som sa bála, že si s ňou nebudem vedieť namaľovať  linku, pretože pred ňou som používala očnú linku od Essence a bola tenká a táto od Nyxu je hrubá. K tejto linke som sa dostala nečakane, pretože sestra chcela kúpiť Epic liner, ale keď ju v predajni nemali, tak jej odporúčali That's The Point Eyeliner čiže ja som čakala tu prvú a prekvapila ma tým, že prišla s druhou. Po pravde som rada, že kúpila túto, lebo naozaj sa mi s ňou dobré maľuje očná linka a dobre sa aj drží v ruke.



Keď som túto linku prvýkrát použila, tak sa mi trochu rozmazala a vôbec mi nedržala. Viacerý túto linku chválili a preto po prvom použití ma mrzelo to, že sa mi rozmazala a nevydržala dlho. Po druho a treťom použití ma nemrzelo nič, lebo mi vydržala dlhšie a nerozmazávala sa mi (asi pri prvom použití som niekde spravila chybu, ale neviem kde).
S touto linkou sa mi dobre kreslia krídielka, pretože ten špic je pevný. Čo som mala linku od Essence tak tiež bola dobra, ale krídielka sa mi trochu ťažšie maľovali, pretože ten špic sa veľmi hýbal, nebol dostatočne pevný.
Hoc ta očná linka stojí okolo 12€, tak oplatí sa do nej investovať lebo je naozaj dobrá. Pri maľovaní s ňou treba, len trochu pobúchať čo pri linke od Essence treba stále. S touto linkou som naozaj spokojná a určite Vám ju odporúčam. 






Máte nejaké skusenosti s touto očnou linkou? 

Máte už nejaký produkt od značky Nyx?

Zaujala Vás táto očná linka?  

You Might Also Like

12 komentárov

  1. Linky nepoužívám, ale kdysi když jsem je používala, tak jsem si nemohla vynachválit linky od značky Rimmel. :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) očnú linku od značky Rimmel som ešte neskúšala, väčšinou od značky Essence a Nyx.

      Odstrániť
  2. Túto linku som ešte neskúšala. Od Nyx mám doma pár produktov a zatiaľ som bola so všetkými spokojná. Momentálne od nich používam linku Vivid Bright Liner a tá je skvelá :-) Pekný blog a tak dávam odber ;-)

    Suesanqa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne 😊 ja okrem tejto očnej linky mám ešte ruže na pery, s ktorým som tiež spokojná

      Odstrániť
  3. Já sice moc linky nepoužívám, ale vypadá skvěle:). Super recenze!
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem 🙂 určite keď začneš používať očnú linku tak odporúčam túto 🙂

      Odstrániť
  4. Nedávno jsem na ní koukala, asi si pro ní doběhnu. Hezká recenze:-)- Pokud máš chuť, u mně na blogu právě běží soutěž s Dermacolem, tak se neváhej zúčastnit.

    Měj se krásně!
    papa ByGabra

    http://www.bygabra.cz/2018/06/opojne-vune-dalek-soutez-dermacol.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěkná recenze, já moc linky nepoužívám ale od nyxu jsem už měla linku ale jinou než tuhle :).

    TheBlondieTale

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) ja som zatiaľ vyskúšala, len túto :)

      Odstrániť
  6. Tuto linku jsem zatím nezkoušela, ale chystám se na ni, takže děkuju za recenzi.

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram