Netradičný make-up

5:33

Ahojte

takýto článok na mojom blogu ešte nebol a preto som sa rozhodla, že skúsim ho napísať a pokiaľ sa Vám bude páčiť, tak takéto články budem písať častejšie.
Na internete som pozerala tie nejaké netradičné líčenia, lenže zhodnotila som, že ja by som sa asi takto namaľovať nevedela a preto som sa rozhodla, že vymyslím niečo sama.
Pokiaľ sa pýtate či mám nejakú tu predstavu, ako by to malo vyzerať tak tu máte odpoveď - predstavu by som aj mala, ale uvidíme či to bude aj tak vyzerať.
Na mojom instagrame som minule tiež pridala fotky, ako som sa nalíčila. Myslím si, že to nebolo také bežné líčenie pretože pri prvom make-upe som si  nad obočie dala "trblietky" a zvolila som fialové očné tiene (niektorý si pomyslia, že hmm veď fialová je normálna farba, áno pre niektorých to je normálne bežná farba a stretávajú sa možno denné s niekým kto používa fialový očný tieň. Ja by som skôr takéto make-upy použila na fotky ako na bežné nosenie). Pri druhom make-upe som zvolila modrý očný tieň, modrý rúž na pery a nad lícne kosti som si dala modré trblietky.

V dnešnom make-upe som sa rozhodla, že použijem viac očných tieňov ako len jeden a niečo z toho spravím. Akú farbu som si vybrala sa dozviete ak si prečítate celý tento článok.
Tak ja si myslím, že by sme sa už mohli do toho pustiť. :)

V tomto make-upe som použila: dva korektory, konturovaciu paletku, bázu pod očné tiene, tri očné tiene a rúž na pery.

Ako som vlastne postupovala? 


  1. Prvý korektor som si naniesla na celú tvár a s druhým som už len zakryla nedokonalosti. 
  2. Po nanesení korektorov som si naniesla bázu na očné viečka.
  3. Začala som nanášať očné tiene. Prvý som si zvolila tmavo fialový, ktorý som naniesla na celé očné viečko. Druhý som použila svetlo fialový, ktorý som použila nad ten tmavý (čiže vyššie). S tretím očným tieňom som si nakreslila očnú linku a dala som si ho aj pod dolné mihalnice.
  4. Vykonturovala som si tvár a na lícne kosti som si naniesla prv ružové trblietky a nad nich som si naniesla fialové. 
  5. Na ústa som si naniesla rúž, ktorý mal farbu do hneda. 
  6. A netradičný make-upe je hotový.








Tak to by bolo všetko z tohto príspevku, dúfam, že sa Vám páčil do komentára mi môžete napísať či by ste chceli viacero takýchto príspevkov a či sa Vám páčil tento netradičný make-up. Samozrejme nezabudnite sledovať môj blog a instagram. 
Majte sa krásne. :)

You Might Also Like

4 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram