Jahodove muffiny

6:25

Ahojte
takýto typ príspevku na mojom blogu ešte nebol a preto som sa rozhodla, že ho napíšem. Keď budem vidieť, že sa Vám takéto príspevky páčia tak ich častejšie budem písať. Späť k príspevku. Keďže som mala teraz tri dni voľno, pretože sú maturity, tak som sa rozhodla, že upečiem jahodové muffiny. Keďže ja radšej pečiem ako varí, tak mi napadlo, že by to mohol byť dobrý nápad na nový príspevok. Minule som piekla banánové muffiny a teraz som sa rozhodla pre jahodové.
Muffiny som ešte len druhýkrát piekla a veľmi som si to obľúbila.
Pusťme sa na recept. :)

Ingrediencie: 250g hladkej múky
                       150g heru
                       150g práškový cukor
                       3ks vajičiek 
                       1/2ks prášku do pečiva
                       2hr jahôd

Ostatné veci: váha
                       šľahač
                       misku
                       košíčky na muffiny
                     


Postup
  1. Do misky si dáme vajíčka a heru. Poriadne to vymiešame a potom pridáme kypriaci prášok do pečiva a práškový cukor. Naspäť to poriadne vymiešame.
  2.   Narežeme si jahody na nie veľké kúsky a potom ich pomaly pridávame do misky.
  3. Keď v miske už máme vajíčka, heru, kypriaci prášok do pečiva, práškový cukor a jahody tak postupne pridávame hladkú múku a urobíme z toho hustú hmotu.
  4. Na plech si rozložíme košíčky a začíname ich plniť.
  5. Keď košíčky máme napĺnene tak narežeme navrch jahody a dáme piecť do rúry na 180 stupňov








Tak to by bolo všetko z tohto príspevku, dúfam, že sa Vám páčil a budem rada za každý nový odber a komentár. Nezabúdajte ma sledovať aj na mojom instagrame.  Majte sa krásne :*

You Might Also Like

4 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram