Recenzia na produkty od značky Essence, ktoré najčastejšie používam

11:08

Ahoj
niektorí už vedia čo moje príspevky stále čítajú, že najlepšou značkou, ktorou som najviac spokojná je značka Essence. Už v minulých príspevkoch som Vám spomínala, že táto značka mi vždy vyhovuje a som s ňou veľmi spokojná.
Najčastejšie produkty, ktoré teraz od nej používam sú tiene na oči, maskaru, gél na obočie a spot killer anti-pickel tupfer. Je ich viac ale rozhodla som sa, že dám len tie, ktoré používam každý deň.


 Tiene na oči
od tejto značky mam tri očné tiene. Prvé očné tiene sú odtieň 08, druhé 09 a tretie majú odtieň 07. Všetky tri očné tiene sa nanášajú dobre a majú peknú pigmentáciu, jediné čo mi vadí je, že ta pigmentácia sa po celom dni trochu zmaže, ale inak som spokojná.



Maskara
ta je fakt dobrá, dobré sa nanáša  a spraví pekný objem. Tejto maskare nemám ani čo vytknúť. Určite keď ste ju ešte nevyskúšali tak mali by ste určite mali.


Gél na obočie
 tak pri tomto produkte som veľmi rada, že ho vyrobili, pretože sa sním  dobre spraví tvár obočia čo s tieňmi to nešlo. Keď ste čítali moje staršie príspevky tak viete, že som na obočie používala tiene, a tiež od tejto značky ale v poslednom čase sa mi už nepáčilo ako to obočie vyzerá a preto som tiene vymenila za gél. Fakt tento gél na obočie je dobrý a spraví Vám obočie také, ako chcete. Určite Vám ho odporúčam.



Tak a poslednou vecou je Spot killer anti-pickel tupfer 
Je to mlieko určené na vyrážky a čierne bodky. Vysušuje vyrážky, rýchlo a efektívne proti nim bojuje. Nanáša sa to pred spaním a ráno sa to zmýva. Keď som si to prvýkrát naniesla na tvár a bradu tak veľmi mi to smrdelo a trochou aj štípalo. Po ďalšom a ďalšom použití som si na to zvykla a teraz s tým nemám problém.



Tak to by bolo všetko z tohto príspevku, dúfam, že sa Vám páčil a budem rada za každý nový odber a komentár. Nezabúdajte ma sledovať aj na mojom instagrame. Majte sa krásne :*

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Ten gel na obočí vypadá skvěle. A nerozmazává se ta řasenka pod očima? Mě to většinou dělají právě drogérkové řasenky:). Super recenze!
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram