Elegantný či športový outfit

23:55

Konečne tu máme teplé a krásne počasie, a my môžeme nosiť sukne, šaty, tenké nohavice, topy, krátke trička a podobne. Počasie do ktorého sa hodia presne outifty, ktoré Vám dnes ukážem. 
Čo hovoríte na kombináciu nohavice a sako (blejzer)? Podľa mňa to je najlepšie kombinovateľná a využiteľná kombinácia. Prečo? K nohaviciam a k saku môžete zvoliť buď blúzku, top, lodičky alebo úplný opak a to tenisky a voľné tričko. 
S prvou kombináciou môžete zažiariť na nejakom večierku, oslave či stretnutí s kolegom a s druhou kombináciou zas pri klasickej babskej jazde, vyjdenie do mesta či na obede. Milujem takéto kúsky, s ktorými môžem kombinovať rôzne ďalšie a ďalšie. 


Kombinovateľne nohavice a sako (blejzer)

Nohavice a sako, o ktorom tu je reč sú práve z Bonprixu. Veľmi príjemný a pohodlný materiál, v ktorom sa budete cítiť fakt skvelo, odvážne a hlavne krásne. Čo je ešte skvelé je to, že kľudne jednotlivé kúsky môžete vziať samostatne k úplne inému outfitu a stále to bude vyzerať dobre. 

Nohavice - majú vysoký pás čo je u mňa dôležité, pretože iné nohavice ako s vysokým pásom nenosím, krásne sadnú na každú postavu, nádherná farba (ľadová modrá), môžete ich vziať na oslavu alebo len tak do mesta, priedušné a hlavne pohodlné ako som už písala vyššie. 
Taktiež si ich môžete zakúpiť aj v inej farbe a to tmavocyklámenová a biele vlna. Ja som volila ľadovú modrú, pretože som to dopasovala ku saku (blejzeru) a chcela som mať doma ďalší nový komplet. 
Nohavice nájdete ich TU.

Sako (blejzer) - ako som si ho objednávala som si nevšimla, že to je oversize, ale mne to neprekáža, pretože je aspoň voľné, tým pádom priedušné a oversize veci nosím rada. Blejzer je trochu hrubší ako nohavice, ale nič to na tom nemení, stále sa to dá spolu alebo zvlášť kombinovať. Určite tento blejzer budem kombinovať aj s inými kúskami a to buď elegantne alebo športovo (veď predsa to treba využiť).
Blejzer si môžete zakúpiť len v tejto jednej farbe (svetlomodrá) a to TU


Ja tieto kúsky proste milujem už od prvej chvíle čo mi prišli a čo som si ich vyskúšala. 

   

   

Tak čo hovoríte na tieto outfity?

Ktorý sa Vám páči viac? Elegantný či športový? 






















You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram