Outfit podľa obľúbených farieb

7:55

 Ahojte,

určite to poznáte ak si niečo vyberáte podľa svojej obľúbenej farby, napríklad: farbu izby, kuchyne, auta, nábytku, alebo aj oblečenie. Ja som si napríklad tento outfit vybrala podľa niekoľkých benefitov a jeden z nich je aj farba. Benefity - aby to k seba ladilo, aby som sa cítila príjemne a aká farba sa mi páči. Každým rokom si idem inú farbu, ale zelená ma drží už nejaký ten rok a preto som sa rozhodla, že vyskúšam aj zelené sako, ktoré doma ešte nemám (mimochodom saká si tiež idem poslednú dobu). 

Môj outfit

Myslím si, že práve sako je také neutrálne, ktoré môžete využiť aj pri elegantnom outfite (príležitosť ako je oslava, pohovor, večierok), alebo pri bežnom outfite (to znamená do školy, do mesta či na návštevu) možnosti sú rôzne, ale ja som sa rozhodla ho prv využiť pri bežnom outfite a to konkrétne do mesta, ale samozrejme ak ma bude čakať nejaká oslava, tak bez váhania si ho zvolím.

A keďže som ho zvolila k bežnému outfitu, tak outfit pozostáva ešte z rifľových kraťas a bieleho trička, na nohy som zvolila sandálky, ktoré sa k tomu úplne hodia a potom už len menšiu kabelku na drobnosti ako je peňaženka, telefón a kľúče. 

Biele tričko som zvolila, pretože mám svetlé kraťasy a nechcela som nič tmavé a predsa biela sa k tomu hodí viac. Taktiež v týchto teplých dňoch je toto tričko ideálne, pretože je z veľmi príjemného materiálu. A na nohy v tomto teplé čo iné ak nie sandálky. 

Ak vás zaujalo sako, tričko alebo sandálky, tak ich nájdete v týchto riadkoch - sako/blejzer , tričko , sandálky

 

 


Tak čo ako sa Vám páči tento outfit?







You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram