Pohodlne doma či do mesta

12:57

Pohodlne doma či do mesta?

Podľa mňa každý z nás ma rád ak sa doma/na návšteve môže cítiť pohodlne. Ja si na tom potrpím a preto si oblečenie, obuv vyberám z Bonprixu. S touto značkou som bola (a aj som) vždy spokojná, preto nič nemením a ako sa vraví " ostávam jej verná ". Veci z Bonprixu tvoria polovicu môjho šatníka a teraz k ním pribudli ďalšie. Aké? To sa dozviete nižšie. 

Ako som spomínala vyššie, tak na pohodlí si potrpím a nevezmem na sebe len tak hoci čo. Musím sa v tom cítiť dobre, pohodlné, musí mi to sadnúť na postavu (pretože mne len tak hoci čo nesadne na postavu), musí to byť z kvalitného materiálu (vyhýbam sa veciam, ktoré po páru použití vyzerajú ako keby majú niečo za sebou) a hlavne kúsky musia byť kombinovateľné. Čo sa týka obuvi, tak na tejto si tiež potrpím, keďže som ten tip človeka, ktorý chodí všade peši, takže pohodlné topánky nesmú chýbať. 

Všetky tieto moje " kritéria " som našla v tejto značke a naposledy v: 

Jeden celý outfit len z jednej stránky, ktorý je neutrálny - môžete v ňom ísť do mesta, na návštevu, do fitness centra, do prírody či doma. Čo viac si priať? 

Športové legíny, oversize - mikina s netopierími rukávmi a šnurovacie čižmy

Športové legíny, ktoré ma prekvapili tým, že sú mierne lesklé, ale na postave vyzerajú naozaj dobré. Sú pohodlné, elastické a hlavne čo sa mi na nich páči je to že sú rýchlo schnúce. Hoci sú športové, tak môžete ich využiť do mesta, na prechádzku a podobne, ako som spomínala vyššie. Dajú sa kúpiť aj v modrej farbe.
Oversize - mikina s netopierími rukávmi, z ktorej mám neskutočnú radosť. Milujem voľné veci a toto je presne ten strih. Tento kúsok si kľudne môžete objednať aj o číslo menšiu ak nemáte radi moc voľnejší strih, a taktiež je aj vo farbe červený pomaranč. Ja som zvolila čiernu, pretože som potrebovala niečo neutrálne a chcela som to skombinovať s čiernymi športovými legínami. 
Šnurovacie čižmy , keďže som potrebovala čižmy, ktoré budú zvnútra zateplené, tak môj výber bol jasný. V tomto prípade vám odporúčam objednať si o číslo väčšie ako máte, pretože sú dosť pevné a úzke, čo si myslím, že je dobré, pretože v nich máte pevnú nohu. 

 
 


Čo hovoríte na tento outfit? 

Ktorý kúsok sa Vám páči najviac? 













You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram