Outfit na jeseň

2:34

Už niekoľko týždňov tu máme jeseň a tí, ktorí ma už poznajú, tak vedia, že u mňa jeseň znamená len jedno - kupovanie nových jesenných kúskov. 
Každú jeseň si kúpim minimálne aspoň tri svetre, jedny šaty, sukňu alebo aj koženku či vestu. 

Každé ročné obdobie ma niečo do seba a v každom ročnom období mám niečo rada. Na jeseni mám rada to, že môžem kombinovať svetre s nohavicami či sukňou, jesenné farby (hnedá, žltá, oranžová a podobne), šušťanie listov pod nohami, zafarbené mesta vďaka farebným stromom, v upršaných dňoch ležať doma pod dekou s čajom v ruke a pozerať Netflix, prechádzky v lese, pri ktorých človek príde na iné myšlienky, kde sa dokáže odreagovať a takto by som mohla pokračovať ešte ďalej. Ale tento príspevok nie je o tom aby som vám vravela čo mám na jeseni rada a podobne, ale o tom aby som vám ukázala jesenný outfit, ktorý sa skladá z troch kúskov a dve z nich nájdete na stránke Bonprix

Jesenný outfit 

Tak ako som už vyššie spomínala, že počas jesene si kúpim minimálne tri svetre, tak jeden som si už kúpiť stihla. Objednala som si ho z Bonprixu, kde mi padol do oka a pri ktorom som si povedala “Tento musím mať”. Už minulú jeseň som pozerala svetre tohto štýlu (trochu odhalený chrbát), ale neodhodlala som si ho kúpiť, keďže cez zimu nič krátke a tenké nosím. Tentokrát som si pri ňom povedala, že ja niečo vymyslím. 
Ako som ho dala na seba, tak som nič vymýšľať nemusela, pretože chrbát až tak odhalený nie je, ako na obrázku vyzerá. Obľúbila som si ho veľmi rýchlo, pretože je z veľmi príjemného materiálu, je voľného strihu a hlavne sa dá skombinovať so všetkým. Môžete si ho zakúpiť ešte v ďalších dvoch farbách (čierna, staroružová), ale mne padol do oka tento sivý (neutrálny). 

A keďže ja na Bonprixe nikdy nekúpim len jednu vec, tak druha vec, ktorú som dokombinovala k svetru je čierna kožená bunda. 
U mňa kožené bundy sú typické na jeseň a preto sa každý rok po nejakej obzerám. 
Keďže je počasie počas jesene všelijaké, tak niekedy stačí len sveter a táto kožená bunda a o outfit máte postarané. 
S touto koženkou som spokojná a dokonca má prekvapila, pretože som nečakala, že bude vyzerať tak dobre a hlavne, že mi sadne, pretože s koženku musím prv skúsiť a potom kúpiť, pretože nie každá mi sadne. 
Koženku som si objednala o číslo väčšiu, keďže som vedela, že pod ňu budem nosiť svetre či mikiny. 

K celu outfitu som už len zvolila čierne kožené legíny. 

 

 



Čo hovoríte na tento outfit? 




 








You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram