Výroba chokeru + prekvapenie

6:24

Ahojte :) rozmýšľala som, že aký príspevok by som vám mohla napísať aby vás zaujímal a aj bavil. Napadlo mi, že by to možno bol "Výroba chokeru". Určite všetci viete, že teraz to je v móde. Dievčatá nosia všelijaké chokery, či už folklórne alebo čipkované. Môžete si ich kúpiť na akejkoľvek stránke či obchode. Ale načo by ste si ho kupovali keď si ho môžete vyrobiť sami?

Takže v dnešnom príspevku si ukážeme ako si môžete vyrobiť vlastný choker.
A na konci tohto príspevku vás čaká menšie prekvapenie. Tak dúfam, že dôjdete až dokonca. :)


Čo vlastne potrebujete na výrobu vlastného chokeru?


1ks nožnice 
1ks kliešte   
1ks folklórnu alebo čipkovanú stuhu (ja som zvolila folklórnu)
2ks plochej koncovky 
1ks zapínanie 
spojovacie krúžky(podľa potreby)

Postup

1. Stuhu si odmeriate podľa obvodu vášho krku a odstrihnete. Nemusíte ju strihať dlhšiu, ako ste si namerali obvod, pretože choker by vám potom visel a to nemá.  


2. Keď stuhu máme odstrihnutu tak obe konce ohneme a dáme ploché koncovky. Nezabudnite ich poriadne stlačiť aby vám držali.




3. Na jeden koniec tej plochej koncovky dáme jeden spájací krúžok a nato pripojíme zapínanie. Tiež to nezabudnite zatlačiť.


4. Na druhý koniec tej plochej koncovky dáme zapínacie krúžky. Zapínacie krúžky dáme podľa potreby.


5. Tak a váš choker je na svete :D


Dám vám tu ešte nejaké chokery, ktoré som spravila. :)


Prekvapenie :D

Tak tu je to prekvapenie čo som spomínala. To prekvapenie je, že o tie chokery, ktoré sú na fotke (vyššie) sa bude súťažiť. Áno presne tak bude tu prvá súťaž na mojom blogu. Vyhrať môžu traja.
1. Miesto vyhra choker, ktorý si vyberie.
2. Miesto a 3. Miesto vyhra náramky, ktoré si vyberie (náramky sú s tých stúh, ktoré sú aj chokery)

Pravidla súťaže   

1. Sledovať môj blog
2. Napísať do komentára, aký choker chceš vyhrať.
3. Napísať do komentára váš e-mail aby som vám potom napísala keby ste vyhrali.

Pravidla súťaže sú jednoduché tak neváhaj a zapoj sa :) . Držím vám všetkým palce. Budem to kontrolovať.
Výhercu vyhlásim koncom júna :) .


Tak to by bolo všetko z tohto príspevku, dúfam, že sa vám príspevok páčil a nezabudnite sa zapojiť do súťaže. :) 









You Might Also Like

1 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram