Tanec

5:00

Slovo "TANEC" z nie úplne jednoducho a krásne. Niektorý ľudia si myslia, že tanec je jednoduchý a že to nie je nič ťažké. Ale sú  na  omyle ! V  tanci musíte počúvať hudbu  a  nato  tancovať.
Každý z nás berie tanec inak. Niektorý to berú len ako koníček, niektorý zas  tanec  berú ako hudbu  pri ktorej  musia  tancovať  a pre niektorých sa tanec stál prácou.
Ja vám ani vlastnými slovami neviem opísať ako tanec beriem. Tanec je to najkrajšie čo môže byť. Tancovala som osem a pol roka. Stálo ma to dosť námahy a času. Ale som veľmi vďačná mojej rodine, že ma prihlásili na súbor a stali pri mne. Chodili na moje vystúpenia a držali mi palce. Naučila som sa počúvať hudbu a na ňu aj tancovať. Teraz si hovoríte, počúvat hudbu a na ňu tancovať vie každý. Áno máte pravdu vie každý ale nie každý vie tak aby to malo hlavu a aj pätu.

Prečo som sa vlastné rozhodla napísať tento príspevok?


  Pretože má baví tanec a mám k tomu dosť blízko a chcela som vám povedať že tanec nieje taký jednoduchý, ako si niektorý ľudia myslia. Do tanca musíte dať všetko. Musíte tomu venovať aj svoj čas a aj svoje sily.

Prečo som s tým prestala? 

Prestala som s tým, pretože som to v poslednom čase nejako nestíhala. Dochádzala som 3-krát do týždna na súbor. Doma zo školy som bola hodinu a pol a potom som išla na autobusom. Domov som chodila na 20:30 alebo 21:00 kedy ako.

Chýba ti tanec?

Áno chýba mi . Lebo osem a pol roka je veľa. Tanec ma naozaj naučil veľa. Tanec je to najkrajšie čo môže byť.

Čo najviac sa ti páči na tanci?

Mne sa na tanci páči všetko hudba, kroky, kroje či nejaký tanečný úbor. Jednoducho na tanci je všetko pekné. A ešte keď to vie niekto tak krásne odtancovať tak je to nádherné.


Chodíte  aj  vy  na  nejaký súbor?
Páči sa  aj  vám tanec?
Čo  si myslíte o  tanci  vy? 


Tak to by bolo všetko z tohto príspevku, dúfam že sa vám príspevok páčil budem rada za každý nový komentár a aj odber.  Majte sa krásne ☺

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram