Najobľúbenejšie ruže

2:29

Podľa mňa každá žena používa ruže alebo pomády na ústa. Niektoré používajú viac výraznejšie ruže a niektoré zas menej. Niektoré zas majú aj svoje obľúbené ruže, ktoré vždy používajú a sú s nimi spokojný. A niektoré sú aj také ženy, ktoré nemajú svoje obľúbené ruže.
Ja zas mám doma asi desať rúžov a s toho používam tri.
Vždy keď pôjdem do drogérie tak vždy si kúpim nejaký rúž. V poslednom čase používam len hnedé alebo ružovkasté ruže, pretože bordové, červené alebo tmavo ružové mi nepristanú.
Prv vám ukážem všetky moje ruže  a potom tie najobľúbenejšie. 🙂


Poradie rúžov znázornených na ruke je, ako poradie rúžov na fotke vyššie.


Najprv som používala ten prvý na ľavo, ale  po tom sa mi prestal páčiť tak som ho už prestala používať. Ďalej som si kúpila ten tretí s práva ale keď som zistila, že bordové ruže na mňa nejdú  tak som ho tiež prestala používať. A  takto to pokračovala kým som nenašla tie ruže, ktoré najviac používam.

A  to sú tieto 😃


Keď som zistila, že ta farba mi ide tak som si ich obľúbila a odvtedy si kupujem len hnedé alebo ružovkasté ruže.

Akej farby ruže si kupujete vy?
Máte svoje obľúbené ruže?

Tak to by bolo všetko z tohto  príspevku dúfam, že sa vám príspevok páčil a budem rada za každý nový komentár a aj odber. Majte sa pekne. :)

You Might Also Like

2 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram