Recenzia na produkty od značky Nivea

7:26

Ahojte,

ako prvé Vám chcem poprieť všetko dobré v novom roku, nech sa Vám splní všetko po čom túžite a nech sa Vám darí. Verím, že rok 2019 ste prežili a ukončili dobré a s úsmevom na tvári. Ja som v roku 2019 nenapísala koncoročný príspevok, pretože som nestíhala a nemala som fotky v mobile z celého roka aby som tie najlepšie okamihy mohla dať semká. Pokiaľ ste tu nový, tak bežte na môj Instagram, kde sa dozviete o mne niečo viac a uvidíte môj rok 2019 v skratke, taktiež ma potešíte ak zanecháte follow.


Pokiaľ ma už sledujete na mojom instagrame, tak viete, že v roku 2019 som začala spoluprácu so značkou Nivea a poslali mi nejaké produkty z novej rady. Všetky som už otestovala a sadli mi všetky, dokonca z jedného produktu mám najväčšiu radosť.
Konkrétne mi poslali: Detox micellar water 3v1
                                                Telové kokosové mlieko 
                                                Ryžový scrub na tvár (aloe vera)
                                                Urban skin detox
  1. Detox micellar water 3v1
    keďže ja micellarne vody milujem a radšej ich používam ako nejaké odličovače, tak ma táto micellarna voda potešila a ešte viac vtedy, keď som zistila, že pre moju pleť je veľkým prínosom, pretože moja pleť je na pohľad čistá a na dotyk veľmi jemná. Taktiež som si všimla, že pri používaní tejto  micellarnej vody mám na mojej pleti menej nečistôt a taktiež menej akné s čim som doteraz mala obrovský problém.
    Účinky tejto vody sú: Odstraňuje make up a riasienku                                                                                                                                                                Hlboko čistí pleť
                                                    Zmatňuje pleť     

                               
  2. Telové kokosové mlieko 
    ja osobne telové mlieka nepoužívam, pretože nemám rada ak po nich ostanem mastná a lepkavá. Začnem ich používať až vtedy, keď vidím, že moja pokožka už je dosť suchá a potrebuje telové mlieko. Keď som začala testovať toto telové mlieko, tak som sa bála, že ako dlho bude moja pokožka po nanesení mastná, no výsledok ma prekvapil, pretože pokožka po nanesení skoro vôbec nie je mastná, lepkavá a ani nič podobné.
    Keďže ja som milovník kokosu, tak táto vôňa ma potešila a hlavne tým, že na pokožke ta vôňa vydrží viac ako hodinu a hebkosť pokožky cítite celý deň. Nanášanie a rozotieranie je veľmi jednoduché a rýchle, na tele Vám neostávajú žiadne biele šmuhy ako pri ostatných telových mliekach, ale sa mlieko vpije do pokožky.
    Telové mlieko obsahuje drobné kúsky monoilového oleja, ktoré sa tiež stratia v pokožke.
    Účinky telového mlieka: Hebkosť a vôňa pokožky

  3. Ryžový scrub na tvár (aloe vera)ja som najväčšia milovníčka peelingov na tvár alebo celého tela a keď som uvidela tento produkt neskutočne som sa potešila a hneď som ho šla otestovať. Keďže to je ryžový scrub, tak tie kúsky ryži Vás krásne zbavia nečistôt z pleti a pomasírujú pleť.  Pleť je po použití na dotyk jemná a ľahká.
    Peeling nanášam na vlhku pleť a krúživými pohybmi ho v masírujem do pokožky. Používať sa ma 2x do týždňa, ale ja ho väčšinou používam iba 1x do týždňa.

  4. Urban skin detox
    maska na tvár so zeleným čajom a čiernym uhlím. Je to jednorázová 10-minútová maska na tvár, ktorá ma okrem dobrého účinku aj peknú vôňu. Po maske je pleť hebká, spevnená a lesklá. Zvyšky z masky, ktoré mi ostali na pleti som v masírovala do pokožky ako to robím pri každej jednorázovej maske a nechala tak. Pred nanesením som si pleť umyla a vyčistila.
    Účinky:  ošetruje, detoxikuje, zmatňuje a osviežuje pleť



    Všetky produkty sú určené na typ zmiešanej pleti a zo výťažku zeleného čaju a aloe vera.
    Taktiež sa chcem poďakovať značke Nivea za zaslanie týchto produktov. 
Skúšali ste už nejaký z týchto produktov? 

Zaujal Vás nejaký produkt? 

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Hmm, tuto řadu vůbec neznám, děkuji za tip. Snad se někdy dostanu i do drogérie :D
    https://flavoursofamellia.blogspot.com/2020/04/mug-cake-snidanovy-kolacek.html

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram