Recenzia na produkty od značky Lush

4:53


Ahojte,

tak a máme tu ďalšiu recenziu na produkty od značky Lush Fresh Handmade Cosmetics.
Hneď na začiatok spomeniem to, že značka zasiela produkty aj na Slovensko, takže pokiaľ sa Vám niečo zapáči, tak kľudne si to objednajte na ich stránke, ktorú nájdete TU.
Tí, ktorí ma sledujú už dlhšie, tak vedia, že s touto značkou spolupracujem a zatiaľ sa mi ešte nestalo aby som bola s nejakým produktom nespokojná. No tentokrát som spokojná zatiaľ len s dvoma produktami.

Značka mi zaslala produkty, ktoré som si vybrala a konkrétne to sú: Scrub na pery, Scrub na tvár a cele telo a posledný produkt, ktorý som si vybrala je Štetec na obočie. 
Ako prvé začnem so Scrubom na pery. 

Scrub na pery

Tak z tohto produktu mám najväčšiu radosť. Je to produkt, ktorý keď nanesiete na pery, tak tie zvyšky zo scrubu si môžte oblízať. Scrub pery vyhladí a vylepší. Keď scrub nanesiete pred ružom, tak ruž sa bude lepšie nanášať a mal by aj dlhšie vydržať. Scrub nezabudnite nanášajte čistým prstom. Tento scrub môžete mať v Bubblegum, honey a mint julips vôni. Ja osobne som si vybrala bubblegum vôňu, ktorý s krupicovým cukor a zmäkčujúcim jojobovým olejom odstráni odumretú kožu z pier a to sa mi najviac páči na tomto produkte. Pery po nanesení nebudú vôbec mastné, ale skôr jemné.  Určite Vám tento produkt odporúčam a hlavne v chladnom počasí, kedy sú naše pary najviac suché.
Cena tohto scrubu je 275,00kč/ 10,78€.


Scrub na tvár a celé telo (ocean salt) 

Tento peeling je pre osvieženie tváre a tela z limetiek lúhovania vo vodke, grapefruitového džúsu a s množstvom morskej soli. Morská soľ odstraňuje odumretú kožu a obsahuje množstvo minerálov. Peeling sa na pokožku ľahko nanáša a masíruje. K pokožke je veľmi jemný a nezanecháva červené fľaky.  Čo sa mi nepáči je ta vôňa, v ktorej hneď cítite tu vodku spolu s citrusom. Vôňu na pokožke cítiť ešte dlhu dobu. Pokožka je po použití tohto peelingu jemná a ľahká. Ocean Salt je dostupný tiež v samo-konzervačné variante, ktorej receptúra je špeciálne upravená. Z tohto produktu nemám až takú veľkú radosť ako z tamtých a po pravde Vám radšej odporúčam kúpim nejaký druhý peeling ako tento.
 Cena tohto peelingu je 675,00kč/26,46€.


Štetec na obočie ( vegánsky make-upový štetec )

Konečne som si našla po dlhej dobe štetec na obočie, s ktorým sa dá pekne pracovať a vytvarovať skvelo obočie.
Štetec má na jednom konci kefku na rozčesávanie obočka a na druhom konci má vlásky, ktoré sú jemné a skosené nadol, tak aby ste si vytvarovali obočie, tak ako vy chcete. Tento štetec taktiež môžete použiť aj k aplikácii očnej linky alebo k prečesaniu rias. No po pravde ja tento štetec používam len na úpravu obočia a očnú linku si vytvorím pomocou tekutej očnej linky od značky Essence. Určite Vám tento štetec odporúčam kúpiť alebo objednať, pretože naozaj skvelo sa s ním pracuje a taktiež sa dobré drží v ruke.
Cena tohto štetca je 510,00kč/19,98€.


Link na produkty:

Bubblegum

Srub na tvár a celé telo

Štetec na obočie

Máte už skúsenosti s touto značkou? 

Ktorý produkt Vás zaujal najviac? 



You Might Also Like

6 komentárov

  1. Se značkou nemám žádnou zkušenost, ale líbí se mi peeling na rty. Žvýkačkové vůně mám ráda. Škoda té vůně u tělového peelingu, taky by mi asi nevoněl. Podle toho, co popisuješ. A štětec vypadá příjemně.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite pokiaľ môžeš, tak si kúp alebo objednať ten peeling na pery, ja som s ním veľmi spokojná 🙂 Takisto aj so štetcom na obočie 🙂

      Odstrániť
  2. Pekné produkty si si vybrala! Ja som ešte od nich nič neskúšala a peeling na pery si robím sama doma :) ☁ ☂

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite niečo vyskúšať od tejto značky ak môžeš je naozaj super, len škoda že ten peeling na telo a tvar má sklamal 🙂 Je to super, keď si peeling na pery robíš sama 🙂

      Odstrániť
  3. Já bych strašně moc něco chtěla vyzkoušet, ale do pražské prodejny to mám šíleně daleko a moc se mi nechce jen tak na blind něco objednávat něco přes e-shop. Když mám ale cestu do Prahy, moje první kroky vedou právě do Lushe :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite niečo skús. Naozaj táto značka je super a najlepšie je, že to je handmade :)

      Odstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram