Večerný make up

9:03


                                                                   Ahojte

tak a máme tu ďalší nový príspevok a tentokrát to bude večerný make up. Ako ste si mohli všimnúť na mojom instagrame, tak ja sa veľmi rada líčim. Niekdy si viem zvoliť aj netradičné líčenie.
Do môjho líčenia sa viem veľmi vžiť a stále sa snažím aby to líčenie vyzeral čo najlepšie, taktiež na líčenie musím mať náladu, pretože keď nemám náladu, tak to líčenie nevyzerá úplne dobre (hihi).

Určite väčšina z Vás, keď si ide večer niekde sadnúť, tak sa nalíči, ale možno, že si dá, len korektor, upraví obočie, dá si maskaru a to je všetko. No verte tomu, že určite nie ste jediný čo sa , tak líči. Niekedy, keď sa ani mne nechce nalíčiť a idem si niekde sadnúť alebo idem sa niekde prejsť, tak si dám len korektor, maskaru, upravím obočie, dám si rúž a to je všetko. Ale zas, keď mám náladu a chce sa mi nalíčiť  a idem večer niekde sadnúť alebo prejsť sa, tak zvolím úplne kompletný make up. Pod pojmom úplne kompletný make up myslím - korektor, konturu, rozjasňovač, úprava obočia, tiene na oči, maskaru, liku na oči, rúž a zafixovaný celý make up.

Tento make upe je skôr tmavší, čiže som použila hnedý, tmavohnedý a svetlý tieň na oči.



Aké produkty som použila a od ktorej značky ?

Skoro všetky produkty na meke up som použila od značky essence (ako vždy), pretože táto značka mi vyhovujú a je veľmi dobre. Pokiaľ ma sledujete už dlhšiu dobu tak viete, že som o tejto značke písala článok.

Produkty: korektor - značka rimmel, gél na obočie - značka essence, báza pod tiene - značka essence, tiene na oči - značka essence, linka na oči - značka nyx, maskara - značka essence, konturovacia tyčinka s rozjasňovačom - značka rimmel a rúž na ústa - značka powerlips fluid.

Aké produkty používate vy na Váš večerný make up? 

Aké je Vaša obľúbená značka? 

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Moc se mi líbí, že i když je to večerní look, tak není až tak výrazný, což mám ráda :) Můj by vypadal podobně, ale nenosím linky, takže ty bych stopro vynechala (neumím je:D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem 🙂 no nie každý má tie linky v obľube 😏

      Odstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram