Štát, ktorý som si obľúbila

4:59


                                                                                                Ahojte,
podľa mňa každý ma svoj obľúbený štát. Ja som si veľmi obľúbila Taliansko a tí, ktorí má sledujú dlhšie, tak vedia, že v Taliansku som už bola dosť veľakrát a že sa mi tam veľmi páči. No ani tento rok nesklamal a išla som naspäť do Talianka. V tomto roku som bola už dvakrát v Taliansku a to v Ríme a v Lignano Sabbiadoro. V Ríme som bola cez školu v aprlili a v Lignane som bola minuli týždeň s rodinou. Minuli rok sme boli tiež v tomto meste, takže vedeli sme kam ideme a čo kde je (hihi). Boli sme tu od nedele do soboty, takže som si naplno oddýchla pri mori a slnku. Na mojom instagrame som pridávala fotky z dovolenky, takže pokiaľ má sledujete, tak viete kde som bola (hihi) a pár fotiek ste už videli. 



Minuly rok čo sme boli tiež v Taliansku v tom istom meste, tak tiež som písala o tom príspevok. Veľa sa toho tu nezmenilo (skoro nič), takže veľa Vám tu toho nenapíšem. Príspevok z minulého roku nájdete TU

Na pláž sme išli niekedy okolo dvanástej alebo niekedy poobede okolo tretej podľa toho kedy sme vstali a ako sa nám chcelo (hihi). Pri mori som si úplne oddýchla ako som spomínala vyššie. Počasie nám vyšlo len akurát prvý, predposledný a posledný deň večer začalo pršať inak počasie bolo super. 
Z dovolenky som prišla hnedé ako som chcela, takže som spokojná (hihi). Hoc ma celé telo štípalo, ale tak zvládnuť sa to dalo (veď ako sa vraví "pre krásu sa trpí")


Každý večer sme sa išli prejsť a sadnúť na nejaký drink alebo sme sa išli najesť. V pondelok a v utorok sme boli na zmrzlinu kde si zmrzlinu dávkujete sami. V pondelok sme boli na zmrzlinu, ktorá sa vola Mu a v utorok sme boli na zmrzlinu, ktorá sa vola Creami. Ta druha mi chutila viac (hihi).
V Mu som si dala jogurtovu a čokoládovú príchuť, jahody, k tomu ešte lentilky a navrch šľahačku, pri pokladni nám ešte k tomu dala oplátku. v Creami som si dala tiež jogurtovú príchuť ale tentokrát som nemala čokoládovú ale jahodovú, k tomu som si dala tiež jahody, čokoládové guličky a čokoládovú polevu, pri pokladni nám tiež dali oplátku.


V stredu sme sa boli najesť, ale ako sa vola to jedla čo sme si dali Vám nepoviem lebo neviem, len Vám ho popíšem a dám sem fotku.
Obsahovalo to: chobotnicu, kalamáre, sardinky a zapekanu zeleninu.
Bolo to dobre ale veľmi som sa z toho nenajedla (nemyslite si, že ta porcia čo je na fotke, že bola len pre mňa. Jedli sme z nej traja).


Vo štvrtok sme tiež išli na pláž a večer sa prejsť po meste. Vo štvrtok sme ešte išli kúpiť nejaké šaty a suveníry. Na pláži som tento deň veľmi dlho nebola, pretože už mi nebolo dobre na slnku. Taktiež sa mi v tento deň splnil detský sen a to, že som bola na kolotoči, ale nie na takom obyčajnom ale rozprávkovom. Už ako mala ma lákali takéto kolotoče a konečne v šestnástom veku skoro už sedemnástom som ho vyskúšala.  No neverili by ste, ale ja som mala z toho takú radosť ako malé dieťa, keď dostane bábiku. Bolo to naozaj super a mám krásny zážitok. Určite keď budete mať možnosť ísť na taký kolotoč, tak chodte.




V piatok sme si trochu privstali a išli sa pozrieť na východ slnka. Bolo to fakt nádherne. Možno si teraz niekto pomyslí, že východ slnko veď to nič nie je, veď to je normálne, to uvidíš aj u nás. No je to pravda, ale východ slnka pri mori je fakt nádherný a ja nemám vždy takú možnosť vidieť, ako slnko vychádza pri mori. Určite, keď ste niekde na dovolenke pri mori, tak si dajte tu námahu vstať skôr a chodte sa pozrieť na východ slnka. Je to niečo nádherne.




V piatok sme na pláž išli okolo tej štvrtej a to slnko už veľmi nesvietilo, ale zas boli veľké vlny, takže aspoň niečo pozitívne. Tak ako každý večer, tak aj v piatok sme sa išli prejsť do mesta, dokúpiť suveníry a spraviť si nejaké fotky pri mori.




No a sobotu sme cestovali domov, ale z cesty nemám žiadne fotky, pretože nebolo pekné počasie, takže fotky by nevyzerali moc dobre. Chvála Bohu sme dorazili šťastné domov, takže teraz môžem trochu oddychovať doma a písať pre Vás ďalšie príspevky.

Ako trávite prázdniny vy? 

Navštívili ste už nejaký štát, mesto alebo miesto? 


You Might Also Like

2 komentárov

  1. My jsme tam jezdili asi 6 let po sobě každý rok, mě se moc nelíbilo..byli jsme v rimini a tamní "město" se mi zdálo špinavé

    V3ronika life

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je škoda, že sa ti tam nepáčilo :(
      Ale verím v tom, že určite máš nejaký štát alebo mesto v obľube :)

      Odstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram