Taliansko 2017

6:28

Keďže sa nám prazdniny už začali pred tromi týždňami a dovolenky tiež. Tak moja prvá dovolenka cez prázdniny bola v Taliansku. ☺ Konkretne v meste Caorle. Je tam neskutočné krásne a voda v morí je teplá. Myslela som si, že bude chladnejšie, ako bola. Plaž bola piesočnatá a trochu aj palila na chodidla. 😃
Do Talianska sme išli cez Maďarsko a Slovinsko. V Taliansku sme boli štyri dní.

A teraz sa poďte pozrieť na mesto Caorle. ☺


Takto to vyzeralo na pláži, kopec ľudí a kopec dáždnikov.



V  mori sa veľa ľudí nekúpalo väčšinou ležali na dekách a slnili sa  :) alebo niektorý ľudia hrali aj  volejbal.


Pri mori boli aj mušle tak som zopár pozbierala a vyfotila vám ich. :D


A kedže v Taliansku sú všade palmy tak som vám jednu aj vyfotila. :D 


No a tak k večeru sme sa išli prejsť a sadnúť na kávu alebo limonádu. Ja som si dala Strawberry  Milkshake. ☺



Tak to by bolo všetko z tohto príspevku dúfam, že sa vám príspevok páčil a do komentára mi môžete napísať, ako prázdniny trávite vy. Majte sa pekne.😊



You Might Also Like

2 komentárov

  1. Snažím sa prázdniny užívať a venovať najmä sebe. Máš úplnú pravdu, Taliansko je neskutočne nádherné - sama som ho mala možnosť navštíviť tento rok :)
    Môžeš si o tom prečítať na mojom blogu: http://inspo-book.blogspot.sk/
    Taktiež som ti dala follow cez GFC, mohla by si dať aj ty mne?

    S láskou,
    Ally.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ze pekný komentár a aj follow. 😊 A určite dám follow.

      Odstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram