DIY

9:16

Ahojte :) tak prázdniny sa nám už začali a dovolenky tiež. A na mojom blogu je tu ďalšia DIY. Na instagrame ste mi písali, žeby ste chceli ďalšiu DIY. A je to tu 😃
Takže v dnešnom príspevku si ukážeme, ako si môžete spraviť stojan na šminky a zo zavaraninovej fľaše vázu.
Nie je toho veľa ale snáď vám to neprekáža. ☺
Takže pusťme sa na to.😃

Na prvé DIY  budeme  potrebovať:

  • kvetináč
  • šminky
  • kamienky

Prv si do kvetináča  nasypeme kamienky.


A potom si už len podávame šminky a hotovo.



A prve DIY  je hotové.☺

Na na druhe DIY  budeme  potrebovať: 
  • zaváraninovu fľašu
  • tempery
  • nejaký nadpis (ja som si nadpis zvolila DREAM)
  • štetec
  • a nejaké kvety

Ako prvé si na zaváraninovu fľašu nalepíme nadpis, ktorý ste si zvolili. V mojom prípade je to DREAM. :D


Ďalej si zaváraninovu fľašu namaľujeme temperovými farbami pomoc štetca a počkáme kým to vyschne.


Keď zaváraninovu fľašu máme namaľovanú a vyschnutú tak nadpis si odlepíme.


A keď už nadpis máme odlepený tak už len pridáme kvety a hotovo.


Ja som sa ešte rozhodla, že ten nadpis ešte prepíšem a hrdlo fľaše ozdobím.

A druhe DIY je hotové.☺

Tak to by bolo všetko z tohto príspevku, dúfam, že sa vám príspevok páčil a budem rada za každý nový komentár a aj odber. Môžete ma sledovať aj na instagrame stačí ak stlačíte  TU a dáte follow. :)  Majte sa krásne. :)

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram