Letná novinka od značky Nivea

10:03

 Určite nebudem sama, ktorá si spomenie na krásne vône a kvalitu produktov, keď sa povie meno značky Nivea. Ich produkty ma zaujali už hneď od začiatku a stále ma vedia prekvapiť. 
Najviac milujem ich letné edície, pretože vtedy majú ich produkty najkrajšiu vôňu a postarajú sa o vašu pokožku aj v teplých letných dňoch. 

V týchto dňoch sa o vašu pokožku postarajú aj produkty, ktoré patria do limitovej letnej edície a ktoré určite musíte mať.
Produkty:

- Olej na opaľovanie v spreji, predlžuje opálanie OF 30

- Deodorant s vôňou čerešňového kvetu a červených lesných plodov

- Sprchový gél a telové mlieko Joy of Life s jemnou vôňou ruží a jazmínu

Sprchový gél a telové mlieko Joy of Life s jemnou vôňou ruží a jazmínu

Ak ma už väčšina z vás pozná, tak vie, že na sprchové gély od Nivei nedám dopustiť. U mňa to sú najlepšie sprchové gély, aké existujú, pretože vďaka ním sa cítite svieža po celý deň a hlavne teraz v lete.
Tento tiež nie je výnimkou a pri tomto sprchovom gély cítite vôňu na pokožke počas celého dňa. Hlavne čo sa mi ešte páči (okrem vôni) je to, že krásne pení a pokožka je po použití jemná a hydratovaná. 
Je to sprchový gél, ktorého vôňa je jemná ruža a jazmín, mne osobné ta vôňa príde taká nezvyčajná, miestami silná, ale to sa mi páči, pretože tak ako som spomínala vyššie, cítite ju na pokožke celý deň. 

Samozrejme nesmieme zabúdať aj na pokožku po sprche a o to sa postará telové mlieko, ktorého vôňa je tiež z jemnej ruží a jazmínu, hoc pri telovom mlieku mi ta vôňa príde sladšia. Po použití je pokožka jemná, hydratovaná a voňavá. Tiež ho na pokožke cítite celý deň, takže sa cítite svieža počas celého dňa. Tak ako každé telové mlieko od Nivei sa rýchlo vpíja do pokožky, tak ani toto nie je výnimkou a nezanecháva mastný film. 

  

  

Deodorant s vôňou čerešňového kvetu a červených plodov

Tento deodorant ma potešil, pretože je to deodorant, aký ja používam (tuhý). Od kedy som skúsila tuhý deodorant, tak iný ani nechcem a práve preto som si aj tento veľmi rýchlo obľúbila. 
Má vôňu čerešňového kvetu a červených plodov, takže nie je až tak silný, ale ta vôňa je príjemná. 
Vydrží celý deň, ale nič sa nestane ak ho použijete aj viackrát do dňa. 
Do pokožky sa vstrebáva rýchlo, tak ako klasický deodorant - to znamená: nanesiete, chvíľu počkáte a môžete sa obliecť bez toho aby ste si spravili na tričku bielu šmuhu. 

  

Olej na opaľovanie v spreji, predlžuje opálanie OF 30

Na slnko treba dávať pozor a chrániť sa pred ním, preto je potrebné použiť sprej alebo olej na opaľovanie. Tento olej na opaľovanie je skvelý v tom, že sa rýchlo vpije do pokožky, po použití je pokožka suchá, takže nezanecháva mastný film a čo je naozaj super je to, že predlžuje opálenie. Dokonca čo ma na ňom ešte zaujalo je to, že je vodoodolný. 
Pre lepšiu ochranu pred slnkom stačí pravidelné opakovať strieknutia a hlavne po kúpaní či osušení uterákom. 
A samozrejme ani tento produkt nesklamal s vôňou, pretože vôňa je pekná jemná, sladká, typická na leto.

  





Ako sa staráte o pokožku vy?

Chránite sa pred slnkom?














You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram