Produkty na leto od značky Nivea

10:00



Ahojte,

keďže v lete je dôležité použiť správne produkty, tak tu dnes máme príspevok, v ktorom sa dozviete, aké produkty cez leto používam ja. Produkty sú od firmy Nivea s ktorou už dlhšiu dobu spolupracujem a s produktami som stále spokojná.
Pokiaľ by Vás nejaké produkt zaujali, tak navštívte ich webovú stránku, kde nájdete množstvo ďalších produktov.

Tentokrát mi Nivea poslala tieto produkty: - BB krém
                                                                     - opaľovací krém na tvár 
                                                                     - čistiaci pleťový gél 
                                                                     -  telové mlieko

1. BB krém 

druhýkrát v živote používam BB krém, pretože častejšie používam make up. Podľa mňa make up Vám viac prekryje vyrážky, ktoré máte.
Tento BB krém by som odporúčala tomu, kto veľmi vyrážky, akné alebo čierne bodky nemá. Keďže ja som ho používala, len ak som išla do roboty a vôbec mi nevadilo, že mi moje vyrážky veľmi neprekryje, tak ja som s nim bola spokojná, pretože výdrž ma naozaj dobrú. Na tvári Vám vydrží aj celý deň čo je podľa mňa úplne super.
Tento BB krém má tekutú textúru, takže rozotiera sa a pracuje sa s ním dobré.


2. Opaľovací krém na tvár

v týchto dňoch určite netreba vychádzať na slnko nenatretý, tak preto tento opaľovací krém nesmie chýbať medzi vašou kozmetikou. Keďže je určený na tvár a ja som si to všimla asi po druhom použití, tak Vám môžem povedať, že ja som ho použila hlavne pod krk, kde cez leto mám najviac vyrážok a preto si to miesto pred slnkom snažím chrániť a po slnení som si všimla, že tento opaľovací krém mi tie vyrážky chránil a to miesto som mala trochu menej opalené. Na tvári je to isté, krém Vám ju krásne ochráni.
Opaľovací krém je tridsiatka a má 50ml.



3. Čistiaci pleťový gél

pleťový gél alebo peeling. Úplne som z neho nadšená. Určite ste si mohli všimnúť na mojom Instagrame  a blogu, že som milovníčka peelingov. Tento peeling môžete používať každý deň a hlavne aj pred make upom. Veľmi rýchlo som si ho obľúbila a tvár po ňom je hebká, zbavená nečistôt a taktiež po použití mám pocit spevnenia. Tak ako každý peeling od tejto značky krásne vonia, tak ani tento nie je výnimka. Vôňa je krásna a ľahká. 
Ako prvé čo ma zaujalo na tomto peelingu je obal a neskôr vôňa. 


4. Telové mlieko

niekedy som telové mlieka nemala rada ale minulý rok v zime som si ich obľúbila. Stále po sprche sa natriem telovým mliekom a cítim sa čistejšia. Toto telové mlieko obsahuje aj bronzer, ale ja nevidím veľký rozdiel medzi klasickým telovým mliekom a týmto. 
Telové mlieko sa dobre nanáša, ale pokiaľ ho dáte na jedno miesto trošku viac, tak sa ťažko rozotiera. 
Vôňa Vás tiež očarí a nesklame Vás ani ta výdrž na pokožke. Pri nanášaní by ste sa tiež mali vyhýbať textilu, takže odporúčam ho použiť vtedy ak nikam neidete a nikam sa neponáhľate. 



Aké produkty používate na leto vy? 

Ktorý produkt Vás najviac zaujal? 

You Might Also Like

4 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram