Kryty od značky Pancier

7:55


Ahojte,

nedávno mi značka Pancier poslala dva kryty na mobil a jeden PopSocket. Pokiaľ niekto nevie čo to je za značka, tak je to vlastnoručná výroba krytov, PopSocektov, remienok na Apple hodinky a ďalších veci, ktoré nájdete na ich stránke. Na stránke nájdete viac ako 1500 krytov.  Sú tam rôzne druhý krytov, takže určite si nebudete nevedieť vybrať minimálne medzi piatimi  krytmi. Tak ako tam nájdete rôzne druhý krytov, tak taktiež tam nájdete plno rôznych PopSocketov. Kryty nie sú určené, len na iphone, ale aj na rôzne značky telefónov a najlepšie čo je na tom, tak každý týždeň na stránke pribúdajú nové a nové kryty a ďalšie mobilne príslušenstvo.
Link na kryty
Link na PopSocket
Tak a už si myslím, žeby som Vám mohla ukázať čo značka Pancier poslala mne.

Výrobky som si mohla vybrať sama, tak som si vybrala dva kryty a jeden PopSocket ako som už spomínala vyššie.
Prvý kryt, ktorý mi hneď padol do oka bol 3D kryt so srdiečkami. Rozhodovala som sa medzi farbami, pretože nájdete ho v ružovej, čiernej, priesvitnej farbe a priesvitnej farbe s modrými srdiečkami. Vyber bol ťažký, ale nakoniec som si vybrala priesvitný s modrými srdiečkami a neľutujem to. 
Kryt sa na slnku pekne leskne a prijemne sa drží v ruke. Vždy, keď držím mobil v ruke, tak si prstami mobil “zachytím” za tie 3D srdiečka. Myslela som si, že srdiečka budú na tom kryte zavádzať hlavne, keď ho budem dávať do vrecka, ale mýlila som sa. Srdiečka vôbec nezavádzajú, nie sú vôbec veľmi vypuklé a sú pekne spojené s krytom, vidno, že to nie je odfláknutá robota. 
Pokiaľ sa Vám kryt paci, ale ste už dospelý, tak si myslím, že na tom to vôbec nezáleží. Myslím si, že kryt je vhodný pre každého aj na rozdiel od veku.
 Cena tohto krytu je 9,99€ 




 Druhý kryt, ktorý som si vybrala je čistý silikónový v slabo fialovej farbe a k tomu som si vybrala jeden PopSocket na Eiffelovku. Tak ako pri prvom kryte som sa nevedela rozhodnúť medzi farbami, tak aj pri tomto, pretože nájdete ho v rôznych farbách. Taktiež som rozmýšľala, aký PopSocket by som si k tomu dopasovala a aký by mi k nemu pasoval. Samozrejme, keďže ja som milovníčka mramorových veci a taktiež aj Eiffelovky, tak výber bol ťažký, ale tak napokon vyhrala Eiffelovka (hihi).
Na kryte ma veľmi zaujala farba. Je to slabo fialova farba, ale na svetle vyzerá viac menej ako biela. Taktiež ako prvý kryt, tak aj tento sa v ruke drží príjemne, ale pokiaľ máte veľmi hebké ruky, tak môže sa stať, že sa Vám raz za čas šmykne, pretože kryt je veľmi hebký. 
Čo ma prekvapilo na tomto kryte je, že rýchlo sa nezašpiní. Možno to je aj tým, že keď ja mám na tomto kryte nalepený PopSocket, tak kryt sa ničoho nedotýka, jedine len ja s rukami, tým pádom sa nemá od čoho zašpiniť.   
Cena tohto krytu je 6,99



Vec, ktorú dodnes neľutujem je, že som si na tento kryt nalepila PopSocket. Je to fakt super vec, ktorá vám uľahčí držanie telefónu a lepšie prichytenie pri písaní či len pozeraní nejakých veci.  Stále som to ľutovala nalepiť na nejaký kryt, preto som si to ani nekupovala a ani neobzerala. No nakoniec, ako som niečo chcela k tomuto krytu, tak som sa rozhodla, že skúsim práve ten PopSocket, a je to naozaj super. Taktiež pri tejto vecičke sa nemusíte báť, že si poškriabete zadnú kameru, pretože ak mobil niekam položíte, tak je vo vzduchu. Na stránke tiež nájdete veľký výber PopSocketov, tak ju určite nezabudnite navštíviť.
Cena PopSocketu je 10,49
Taktiež ak nechcete aby Vám niečo uniklo čo sa týka ich produktov, tak sledujte ich Instagram




Máte už skúsenosti s touto značkou? 

Ktorý produkt Vás zaujal najviac? 







You Might Also Like

6 komentárov

  1. Zkušenost s touhle značkou nemám. Většinu příslušenství k telefonu mám z Ali, ale pop sockety jsou super. Mám jeden doma a je to fajn.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite, keby ťa niečo zaujalo z ich výberu, tak ti to odporúčam objednať :)

      Odstrániť
  2. Vybrala sis krásné kryty :) Já jsem krytům na mobil nepropadla, ale už si říkám, že bych potřebovala nějaký nový, protože ten, co mám na mobilu teď, se mi už doslova rozpadá :D

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak určite si pozri ich e-shop, verím, že aj ty si tam nájdeš ten svoj :)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. A úplne super sa drží aj v ruke 😊 určite si pozri aj ostatné farby ♥️

      Odstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram