Komiksový make up

5:57

Ahojte,
tak takýto typ príspevku na mojom blogu už bol ale nie úplne. Tí, ktorí ma sledujú už dlhšie, tak vedie, že som písala príspevok o netradičnom make upe. Tento príspevok tiež bude podobný tomu netradičnému akurát tento sa volá komiksový make up. Ja osobné si myslím, že aj tento komiksový make up je svojím spôsobom netradičný, pretože kto by v takomto make upe vyšiel von? A hlavne na Slovensku.

Takýto make upe som chcela už vyskúšať skôr, ale tak nikdy som sa k tomu neodvážila, pretože som sa bála, že ako to dopadne a neverila som si. Nakoniec som si povedala, že skúsiť to môžem, veď obyčajný make upe si viem spraviť, tak hádam zvládnem aj tento (hihi). Takéto make upy sa mne osobné veľmi páčia. Sú veľmi zaujímavé a svojím spôsobom netradične, ako som už spomínala vyššie. Inšpiráciu na tento komiksový make upe som čerpala z aplikácie Pinterest. Make up mi trval jednu hodinu.

Maľovalo sa mi jednoducho, len problém mi robili oči. Oči boli najťažšie, ale zvládla som to (hihi). Keby som vedela, že je to také jednoduché, tak určite to skúsim skôr. Pokiaľ aj vy plánujete takýto make up, ale bojíte sa, že ako to dopadne, tak verte, že báť sa ničoho nemusíte. 

Na tento make upe som použila: korektor-Rimell, čiernu cerusku s ktorou som robili všetko okrem oči- Essence, bielu ceruzku-Miss sporty, linku na oči-Nyx, červený ruž-Miss sporty, bordový rúž-Maybelline. 





Co hovoríte na tento make up? 

Chceli by ste viac takýchto príspevkov? 

You Might Also Like

2 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram