Ako ma berú ľudia v mojej blízskosti

3:54

Ahojte :)

Z názvu si niektorý ľudia mohli všimnúť alebo uvedomiť si , že tento príspevok bude tak trošku o mne a o ľuďoch okolo mňa. Prečo práve tento príspevok? -Preto lebo niektorých ľudí zaujíma, že ako ma berú ľudia v mojej blízkosti, čo si o mne myslia a podobne veci. Možno ma niektorý ľudia pochopia a možno niektorý nie. Ľudia sú rôzny. Na svete sú rôzne typy ľudí, jedny sú hejteri, potom sú taký, ktorý Vám prajú alebo neprajú, sú taký, ktorý Vás aj odsudzujú jednoducho ľudia sú rôzny ako som už spomínala vyššie. Ja v mojej blízkosti mám ľudí, ktorý ma chápu, prajú mi a tešia sa so mnou ale aj naopak v mojej blízkosti mám ľudí, ktorý mi neprajú, nemajú ma radi a majú radosť keď vidia, že má niečo trápi.

Keď niektorý ľudia zistili, že mám blog, že blogujem tak väčšina sa ma pýtala, že čo to vlastne je, že k čomu to je a podobné veci. Ja som im to vysvetlila, že čo to vlastne je a k čomu to je a niektorých to aj zaujímalo a niektorých vôbec. Boli aj taký ľudia čo sa proste z toho smiali, čítali moje príspevky nahlas a smiali sa s nich a aj zo mňa. Ale boli aj taký ľudia čo sa tešili na nové príspevky a podporovali ma.
Keby som nemala okolo seba tých ľudí čo ma podporujú v tom čo robím tak tu už asi dnes nie som. A preto si netreba všímať v živote tých ľudí čo nám neprajú, čo sa smejú z toho čo robíme lebo potom keď s tým prestaneme tak si o nás budu myslieť, že sme slabý a že nič nedokážeme. Je dobre keď máte pri sebe ľudí, ktorý Vás vždy podporia v tom čo robíte čo Vás baví a čo Vás robí šťastným a hoci to je niekto z rodiny alebo nejaká kamarátka čo Vás podporí to nevadí hlavne, že to je nejaká podpora. :)
Mojou podporou je rodina a moja najlepšia kamarátka, ktorá má chápe a vždy sa teší keď vyjde nový príspevok. O nej si môžete prečítať v tomto Príspevku  .
Takže ĎAKUJEM tým ľuďom čo čítajú môj blog a bavia ich moje príspevky, píšu mi krásne komentáre či spravy a hlavne, že má v tom podporujú.

Možno si tým prešiel aj niekto kto to práve číta ten príspevok a postavil sa k tomu ako človek a nevšíma si tých hejterov alebo sa k tomu nepostavil nijako a skončil s tým čo ho bavilo lebo už to nezvládal. Viem nie je to ľahké keď Vás niečo baví a pritom Vás niekto hejtuje ja som to už zažila a mala som sto chutí skončiť s blogom, blogovanim proste so všetkým čo má s tým spoločné, ale nakoniec som si povedala, že s tým neprestanem lebo ma to baví a je to možnosť, ako sa Vám "vyrozprávať" . Robím to preto lebo ma to baví a vidím, že sú tu aj taký ľudia čo ich bavia moje príspevky takže to je mojou ďalšou podporou.

Myslíte si, žeby tí všetci blogeri a youtuberi malí byť odcudzený zato čo robia, čo ich baví? Ja si myslím, že nie lebo aj my sme len ľudia.






Aký názor nato mate vy? 

Tiež Vás tak odsudzujú? 



You Might Also Like

4 komentárov

  1. Tyjo.. v tomhle s tebou soucítím. Zažila jsem něco dost podobného, když jsem měla nejvíce rozjetý blog (rok a půl zpět), začaly si z toho určité holky dělat srandu a veřejně mě zesměšňovat za slova, která jsem napsala. Mám určitý styl psaní a nechápala jsem, proč mě tak zesměšňují za moje slova. Snažila jsem se to brát s chladnou hlavou a když jsem se z toho chtěla vypsat... byla jsem zase "Zhejtována". Hrozně mě to demotivovalo i od blogu celkově a doteď mě to mrzí, že už jsem se tomu tolik nevěnovala. Teď už to moc nestíhám se školou, protože když už něco píšu na noťasu tak to je buď maturitní práce nebo maturitní otázky.. Ale už se těším až si k tomu najdu zase pořádnou chvilku :) Takže kašli na ostatní, vždy se najdou nějací, kteří tě budou demotivovat, ale i ti, co podporovat ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, áno je to tak a je to dosť neprijemne, veď vieš aké to je sama si to zažila, ale škoda že si sa tomu prestala venovať.

      Odstrániť
    2. Ano moc dobře vím, nic příjemného.. nejlepší je to brát ,ačkoliv je to tedy těžké, s chladnou a vztyčenou hlavou. Zase se snažím to, brzy bude článek, tak klidně sleduj, budu moc ráda :)

      Odstrániť
    3. Ďakujem, áno je to ťažké a myslím si, že každá blogerka si tým prešla. :)

      Odstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram