Škola

9:31

Ahojte

Tak a je to tu. Škola. Už dva týždne chodíme do školy a máme menej času na pozeranie televízie, hranie sa na mobile či chodenie vonku. Skončilo sa už aj naše neskoré ranné vstávanie, robenie si raňajok na obed či večerné prechádzky po meste. Ale to  nevadí, prázdniny ešte prídu 🙂
A keďže ja od 4.septembra chodím na novú školu tak mám to trochu ťažké. Nemyslím to z toho hľadiska, že nový kolektív nová škola, ale myslím to z toho hľadiska, že sa mám viac učiť alebo zvykať na nových profesorov.
Niektorých tento rok čaká monitor (to nič nie je), maturita alebo promócie. Tak, ako každý rok zbehol rýchlo tak aj tento rok tak bude.🙂 Ani sa nestihneme čudovať a zas budeme o rok starší.
Kolektív? Kolektív sa mi zdá celkom dobrý.
 Prečo celkom? Pretože nikto neukáže pravdu tvár hneď ale až po čase. Najprv som na školu išla len so spolužiačkou zo základnej  školy ale pomalý sme sa zoznamovali s ostatnými.
 Učitelia?  Učitelia sú strašne zlatý, síce nepoznám ešte všetkých keďže do školy chodíme dva týždne a neučia ma všetci ale to nevadí. 😃
No a po škole buď pôjdem domov alebo so spolužiačkou si pojdeme sadnúť do parku.


Aký kolektív máte vy?

Čaká Vás tento rok monitor, maturita a či promócie?


You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram