Prvý príspevok v roku 2016

10:55

Ahojte vítam vás v novom príspevku tento príspevok bude o tom aký bol Silvester a ako som ho strávila. Tak môžme ísť nato:
Ja som Silvester strávila super a to už s toho dôvodu lebo som spala u kamarátky a tam sme sa dobré zabavili, pozerali televízor a popri tom sme sa smiali, rozprávali, hrali karty a zažili sme veľa srandy a hlavne načo nemôžem zabudnúť je to najdôležitejšie že sme pozerali na ohňostroj ktorý bol tiež dobrý video vám dám nižšie. Takže mám fakt dobré spomienky na tento Silvester a aj na rok 2015. Z roku 2015 mám dosť veľa spomienok a hlavne cez jarné a letné prázdniny.Cez jarné prázdniny som sa bola prvý krát lyžovať a to bola sranda lebo som prvý krát stála na lyžiach a som len padala lebo som nevedela čo mám robiť ale nakoniec ma to inštruktor naučil takže som sa to naučila(dúfam že som to zas nezabudla). A cez letné prázdniny mám asi najviac spomienok a to preto lebo prišli kamarátky z Chorvátska a išli sme na kúpalisko bola tam sranda skákali do vody, potápali sme sa a všetko čo k tomu patrí. Potom som sa ešte pomedzi to pohádala s kamarátkou ale keby som sa s ňou nepohádala tak nemám teraz takú kamarátku akú mám a mám ju veľmi rada. Tak tiež sme boli s rodinou na dovolenke a to vám dám tiež nejaké fotky. Ďalej cez jesenné a zimné prázdniny nemám až tak veľa spomienok ale cez jesenné prázdniny som navštívila starých rodičov a cez zimné prázdniny som tak tiež navštívila starých rodičov a nakoniec k nám prišla kamarátka.

 Tak tu je to video:



Tu sú nejaké fotky z prázdnin:

Liptovská Mara - Liptovský Mikuláš

 Karlovov most - Praha


     


Tak to by bolo všetko dúfam že sa vám príspevok páčil a môžete mi to komentára napísať aké spomienky máte vy na rok 2015? 


Ak by ste sa chceli opýtať nejaké otázky stačí ak kliknete sem, budem rada za každú otázku a nového followera. :)

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram