Čo som dostala na Vianoce

6:33


 Ahojte,

máme tu ďalší Vianočný čas ako každý rok. Čas, kedy je rodina pokope, kedy sa deti tešia z Ježiška a kedy máme brucha plné jedál. Tento rok nám na Vianoce pekné nasnežilo, takže mestá a dediny boli pekné prikryté bielou perinou.

Najradšej mám, keď sa doma môžem zababušiť do teplej deky s teplým čajom a pozerať tradičné slovenské rozprávky. Vtedy je to najkrajšie. Taktiež mám veľmi rada balenie darčekov, ukladanie ich pod stromček a čakane na reakciu blízkych, keď si rozbalia to čo si našli pod stromčekom.
Mňa tieto Vianoce pod stromčekom čakalo trošku viac darčekov ako minulé (asi som bola veľmi poslušná :D) Rozbaľovanie darčekov mám tiež rada a dokážem sa tešiť aj z úplnej maličkosti. Hoc popravde tieto Vianoce som maličkosti veľmi nedostala, ale skôr pod stromčekom ma čakali papuče, nohavice a podobné veci, o ktorých sa dočítate nižšie.

Ako som už spomínala vyššie, tak pod stromčekom som si našla papuče a nohavice, k tomu som ešte mala ponožky, pomádu, šál deku s vankúšom.
Keďže ja som papuče potrebovala, tak tieto vianoce som dostala až dvoje (hihi). Jedne papuče som dostala od mamky, ktoré ma veľmi potešili a ktoré sú fakt pohodlne a hlavne roztomilé. Sú to papuče na psíka v žltej farbe. Tieto papuče sú v tvare šľapky, takže len obujem a idem.  Keďže ja psov zbožňujem, tak tu radosť som naozaj mala.
Druhé papuče som dostala od sestry. Tieto papuče boli na unicorna, z ktorých som mala tiež radosť, pretože, tak ako zbožňujem psov ta, tak zbožňujem aj unicornov (hihi). Tieto papuče sú v čiernej farbe a sú také, že si ich navlečiem a až tak idem (hihi). Výhodou týchto papúč je, že sa veľmi dobre nosia v zime.


Ďalšou vecou, ktorú som dostala od sestry sú nohavice, ktoré som dosť dlho zháňala a sú to nohavice, ktoré majú na boku červeno bielo modrý pásik. Takéto nohavice som nikde nemohla nájsť a aj keď som ich našla, tak mi buď dĺžka alebo šírka nesadla. Nohavice sú čiernej farby a na boku majú spomínaný červeno bielo modrý pásik. Mala a aj ja mám z nich veľkú radosť.



Keďže ponožiek nikdy nie je dosť, tak som tieto Vianoce dostala až troje ponožky, z ktorých som mala neskutočnú radosť. Ponožky som dostala od mamky, sestry a babky. Všetky ponožky, ktoré som dostala sú vysoké, čo ma najviac potešilo. Jedne sú celé čierne a zo zadu majú bordovú krásnu mašľu, z ktorej mám neskutočnú radosť. Ďalšie sú maslovej farby a na nich je vyšitý Mikuláš, sob a hore je menšia kožušinka, ktorá ma veľmi potešila. Posledné ponožky, ktoré som dostala, tak sú z Prahy a  celé sú červenej farby okrem päty, ktorá je biela. Najkrajšie na tých ponožkách je Mikuláš, ktorý je prišity hore.




Každá žena, by mala mať stále po ruke pomádu. Keďže ja pomádu často používam, tak tento darček ma tešil. Pomádu som dostala od sestry a keďže ona vie, že najlepšie mi robí pomáda od značky Labellino. tak mi kúpila tú istú pomádu čo mám, len inej vôni čo je super. Vôňa pomády je čučoriedka a čerešňový kvet. 


V takom to počasí si myslím, že šál je veľmi dôležitý. Od babky tento rok som dostala krásny huňatý šál, ktorý je veľmi príjemný, ale jednou nevýhodou je, že chĺpky od neho ostávajú na oblečení. Šál je  slaboružový so sivou farbou a na konci sú strapce. Veľmi ma tento šá potešil.



Keďže ja si veľmi rada cez deň viem pospať, tak tento darček ma veľmi potešil. Je to červeno biela huňatá deka s vianočným motívom a k tomu vankúšik. Úplne top darček pre mňa. Deká je z veľmi príjemného materiálu, takže úplne super sa pod ňou spí (hihi)


Čo ste na Vianoce dostali vy? 

Ako ste strávili Vianočne sviatky?  

You Might Also Like

1 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram