Byť sami sebou je dôležité

4:58

Ahojte,


tak dnes tu máme ďalší nový príspevok. Možno ste niektorí čakali, že príspevok, ktorý vyjde bude vianočný, keďže dnes sú Vianoce. Dnešný príspevok sa vianoc nebude týkať. Dnešný príspevok je iného typu ako doteraz, ale dúfam, že sa Vám bude páčiť a že dôjdete až dokonca.
Predtým, ako pôjdem na príspevok, tak Vám chcem popriať Šťastné a veselé vianoce a hlavne veľa darčekov. 

Prečo som sa rozhodla napísať tento príspevok? 

Keďže v dnešnej dobe je veľmi ľahké stratiť svoju hodnotu, tak si myslím, že mali by sme si dávať pozor na to s kým sa kamarátime, ako sa chováme a čo robíme. Ako deti nám bolo úplne jedno čo máme na sebe, keď ideme von, na tvári sme nemali žiaden make up, v ruke sme nemali najnovší mobil, ale namiesto mobilu sme držali v ruke loptu. Vtedy sme sa cítili sami sebou. 
 V dnešnej dobe sa niektoré jedenásť ročne deti nahodia von, na tvár si dajú kilo make upu a v ruke budú držať mobil namiesto lopty. Všetko to robia kvôli tomu, aby zapadli do partie a je im jedno, že či sa cítia byť sami sebou. Takýmto spôsob ľudia stratia svoju hodnotu a neuvedomujú si, že pomaly strácajú samých seba. 
V dnešnej dobe si niektorí ľudia myslia, že vlastnia druhých a popri tom to, tak vôbec nie je. Nedovoľte aby Vás ľudia vlastnili, pretože Vám budú hovoriť čo máte a nemáte robiť. Nedovoľte aby ste kvôli niekomu alebo niečomu stratili samých seba. 

Mne sa už niekoľkokrát stalo, že ľudia si mysleli, že ma vlastnia a vôbec to tak nebolo. Stálo sa mi aj to, že som sa namaľovala, keď som išla von, ale v tom make upe som sa necítila veľmi sama sebou. Zažila som aj to, že kvôli niektorým ľuďom som trochu zmenila správanie a správala som sa inak ako kedysi a to, len preto aby som ich jednoducho nestratila.
Ale keď som videla, že pomocou týchto a milión ďalších veci strácam samu seba, tak som s nimi jednoducho prestala. Prestala som sa menej maľovať a ostala som len pri maskare a úprave obočia, niekedy si zvyknem namaľovať aj očnú linku a to je všetko. Prestala som meniť správanie kvôli ľuďom, pretože som si uvedomila, že ľudia ktorí Vás majú radi a nechcú vás stratiť, tak vás príjmu taký aký ste!! Prestala som robiť veci, ktoré mi nerobili dobre a začala som robiť veci, z ktorých mám radosť a z ktorých sa cítim byť sama sebou. 

Treba si veriť, netreba sa podceňovať, treba robiť veci, ktoré Vás robia šťastnými, treba si zachovať aj svoju hodnotu. Buďte hlavne sami sebou a nedovoľte nikomu ani ničomu aby Vás nejako zmenil. Jedno si zapamätajte, že byť sami sebou je dôležité a netreba sa na nikoho hrať. Stále zájdete ďalej keď budete sami sebou ako keď Vás niekto má vlastniť. Niektorí ľudia si stále neuvedomujú svoju hodnotu a preto sa správajú, tak ako sa správajú. 



You Might Also Like

2 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram