Líčenie s paletkou od značky Revolution

6:19

Ahojte,
tak a máme tu prvý tohtoročný príspevok. Tému tohto príspevku ste vyberali vy. Na mojom instagrame som Vám dala možnosť vybrať z dvoch tém a zvolili ste líčenie s paletkou od značky Revolution. Ja som si v poslednom čase veľmi obľúbila túto značku a stále mi od tejto značky pribudne niečo nové do mojej zbierky. Najnovšie čo mi pribudlo je nová paletka, ktorá ma hneď na prvý pohľad veľmi potešila. Paletka je skôr v tmavších farbách čo je naozaj super a tak ako pri prvej paletke od tejto značky s ktorou som tiež vytvorila nejaké líčenie a napísala o ňom príspevok, tak aj pri tejto paletke sa dajú farby medzi sebou pekné kombinovať. To je najlepšie na týchto paletkách.
V dnešnom príspevku Vám opíšem paletkou s ktorou som sa líčila a postup ako som sa líčila.

Opis paletky

tak ako som už spomínala vyššie, tak paletka ma hneď na prvý pohľad potešila a zaujala. Farby sú veľmi pekné a dajú sa kombinovať medzi sebou (to som tiež spomínala vyššia). Na viečku tiene pekné vyzerajú a taktiež ma dosť dobrú pigmentáciu, takže stačí Vám naniesť malé množstvo, aby ste nemali veľmi výrazný look. Paletka obsahuje pätnásť odtieňov. Ja osobne som veľmi spokojná s paletkami od značky Revolution a určite do budúcna si plánujem kúpiť ďalšie.

Pri tomto líčení som sa inšpirovala jednou babou, ktorú sledujem už dlhší čas na instagrame a veľmi sa mi páčia jéj líčenia, jej instagram nájdete TU . Je to baba, ktorá sa venuje líčeniam a taktiež natáča videa na YouTube. Vybrala som si od nej jedno líčenie, ktoré sa mi páčilo a ktoré malo farby tieňov podobne mojim, keďže ja veľmi výrazne paletky doma nemám len jednu (hihi).

Ako som postupovala





  • Ako prvé som si spravila obočie, ako to robím pri každom jednom líčení. Mne osobne je lepšie začať obočím ako napríklad make upom alebo korektorom. Make up/korektor dávam ako posledný. Malo by sa to tak aj robiť, pretože keď si na pleť nanesiete prv make up/korektor, tak počas líčenia si ho môžete aj zotrieť, keďže niekedy sa stáva, že nechtiac posuniete rukou tam, kde ste nemali a jedine ako si to opravíte alebo dáte preč z tváre je to, že si to zmyjete. Dúfam, že ste ma pochopili (hihi)
  • Keď som si obočie už spravil, tak pokračujem na očne viečko, kde si nanesiem bázu pod očne tiene. 
  • Pokiaľ očná báza je už nanesená a dobre rozotrená, tak si nanesiem prvý očný tieň. Farba tieňu je slabo hnedá a nanesiem ju na celé očne viečko a hlavne na vrchné časti viečka. Keď tento tieň mám už nanesený, tak do vonkajšieho kútika oka si nanesiem tmavohnedý očný tieň, ktorý potiahnem aspoň do polovici viečka. Zvyšok viečka čiže vnútorný kútik a druhá polovica viečka si naspäť nanesiem prv bázu pod očné tiene, aby som si tie časti zosvetlila a mohla naniesť svetlí lesklý očný tieň. Svetlý lesklý očný tieň si nanesiem na mieste, ktoré som si zosvetlila a trochu prejdem aj do časti, kde mám tmavý očný tieň, aby som nemala presne čiaru medzi tieňmi. 
  • Ďalším krokom je nanesenie prvého svetlého očného tieňa pod viečko, aby som aj dolné viečko trochu zvýraznila. Keď tiene mám už nanesené, tak pokračujem špirálou, ktorú si dám na horné i dolné mihalnice. 
  • Predposledným krokom je nanesenie podkladovej bázi pod make up a nanesenie make upu na tvár. Nedokonalosti ešte zakryjem korektorom.
  • Posledným krokom je nanesenie rúžu na pery a líčenie máme hotové.

        

  • Čo hovoríte na dnešné líčenie? 

    Máte nejaké produkty od značky Revolution? 

    You Might Also Like

    2 komentárov

    Popular Posts

    Like us on Facebook

    Instagram