Jesenné outfity

5:58

 Niekto ma rád jar, niekto leto alebo zimu a niekto zas zo všetkých tých ročných období ma rád jeseň. Ja osobne mám rada všetky ročné obdobia. Každé obdobie ma svoje čaro a svoju atmosféru. 

Jeseň

Milujem ju kvôli tej skvelej atmosfére, horiace sviečky, roláky s rôznymi outfitmi, horúci čaj, teplá deka a šuštiace lístie pod nohami. Lesy, šatníky či domoví zdobia krásne pestré farby a do obchodov pribudli nové krásne jesenné kolekcie či dekorácie.
Na stránke Bonprix tiež nájdete krásnu jesennú kolekciu, alebo oblečenie, ktoré sa dá krásne kombinovať.
Vôňa škorice a zubaté slnko tiež nesmie chýbať v tomto období. U niektorých je tiež typické vyrezávanie tekvíc, či strašenie ludi.
Každý ma v tomto období svoje zaužívané zvyky či obľúbené veci.  

Jesenné outfity 

U mňa jedine ročné obdobie, kde kombinujem krásne pestré farby oblečenia, kde sa teším z toho, že môžem nosiť roláky či sukne alebo šaty s gumákmi a niekde v strede jesene už aj nízke čižmy. Nižšie sa dozviete, aký outfit som si obľúbila túto jeseň a ktorý outfit mi skôr tu jeseň pripomína.

  1. Dlhý jesenný outfit

    Keďže tento outfit je dlhého štýlu, tak ho vezmem vtedy ak je vonku trochu chladnejšie a zamračene. Obľúbila som si ho kvôli farbám, kde som skombinovala čierne body od značky Bonprix a hnedý kardigán, ktorý mám z Bershky a na nohy tiež čierne Nike tenisky. Úplne čo je super je to že tie body sú v štýle roláku a majú dlhý rukáv. Sú tiež z príjemného a ľahkého materiálu, takže sa nosia super. 
    Hnedý kardigán je zo semišového materiálu a je trochu ťažší, ale nosí sa veľmi pohodlne. Pokiaľ by ste nechceli mať kardigán vo voľnom štýle, tak okolo pasu si môžete dať opasok. 
    Outfit môžete kľudne vziať hocikam, keďže je taký neutrálny. 

    Kardigán - Bershka
    Body - Bonprix
    Rifle - New Yorker
    Tenisky - Nike




         2. Krátky jesenný outfit 

 
Tento outfit som si veľmi rýchlo obľúbila. Volím ho vtedy, ak je vonku fakt, že krásne.
 Šatky, ktoré mám od značky Bonprix, koženku z Bershka a gumáky z Lidlu som k sebe spojila a spoločne vytvorili krásny jesenný outfit. Šaty sú veľmi ľahké a z príjemného materiálu, ktorý vôbec neškriabe. Myslela som si, že materiál bude na dotyk nie celkom príjemný, ale mýlila som sa. Materiál je úplne super a tiež sa veľmi dobre nosí. Čo je tiež skvelé je, že šaty sú na rolákový štýl a s dlhým rukávom ako body vyššie. Krásna farba a potlač na šatách úplne pasuje do tohto jesenného obdobia. Určite by som tento outfit zvolila aj keby som išla večer niekam von. 

Šaty - Bonprix
Gumáky - Lidl
Koženka - Bershka








Ktorý outfit Vás zaujal?

 








 

You Might Also Like

3 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram