Čierna rada od značky Nivea

4:58

 
Určite ste už túto čiernu radu od značky Nivea postrehli v rôznych drogériách alebo na rôznych e-shopoch. Táto rada je Expertná rada, ktorá vašu pleť hĺbkovo vyčistí a odstráni z nej make up. Rada pozostáva z piatich výrobkov a to : Expertné odličovacie micelárne obrúsky, Expertný čistiaci pleťový gél s micellair komplexom, dvojfázová expertná micelárna voda 400ml, expertný odličovač oči, expertná dvojfázová micelárna voda  200ml.
Celá táto expertná rada je z výťažku čierneho čaju.

Ešte pred tým ako som začala spolupracovať s Niveou, tak som vyskúšala z tejto rady Dvojfázovú expertnú micelárnu vodu, pretože každý si ju chválil a chcela som vedieť či je to pravda, že je taká super. Poviem Vám, že sklamaná som nebola a už chápem prečo si ju všetci chvália. Váš make up či dlhotrvajúci alebo vode odolný skvelé a ľahko odstráni z pleti a bez nejakého podráždenia. Na pleť netreba tlačiť, pretože make up pôjde dole ľahkým aj jemným pohybom. Tuto micelárnu vodu môže použiť každý bez rozdielu na to aký typ pletí má. Po odličeni pleť nie je mastná čo si myslím, že je super. 
Určite Vám ju odporúčam a cenovo sa pohybuje od 6€ do 9€. 


Expertné odličovacie micelárne obrúsky

Po pravde stále som pozerala nejaké tie obrúsky na odličenie až napokon som nič iné nepoužívala, len nejaké obrúsky, ktoré mi odstránia make up z tváre. Neskôr som prišla na to, že odličovacie vody sú lepšie a od vtedy som obrúsky nemala. 
Potešilo ma, že som mohla vyskúšať tieto expertné odličovacie micelárne obrúsky a podeliť sa o moje pocity s vami. Obrúsky som používala, len vtedy, keď som mala na sebe len klasický make up, to znamená - korektor, maskara, a gél na obočie. Obrúsky tiež nezanechávajú mastné stopy a tiež odličia aj vode odolný make up. V jednom balení je 20ks a používať ich môžu všetci, pretože sú určené pre všetky typy pleti. 
Cenovo sa pohybujú od 4€ do 5€.


Expertný odličovač očí 

Doteraz som nikdy nemala určený odličovač na oči, ale stále som mala odličovače, ktoré boli vhodné na odličovanie pleti, očí a aj úst. Tento odličovač, keď som vyskúšala, tak som si ho hneď obľúbila. Stačí pár minút a vaše oči budú dôkladne odličene. Pri odličovaní vôbec nedrie a úplne ľahko a bez štípania odliči vaše oči. Tak ako doteraz spomenuté produkty z tejto rady, tak aj tento odličovač odliči aj vode odolný make a nezanechá mastné stopy. 
Tento odličovač je maličký a ma len 125ml, mne to príde celkom ako cestovné balenie, ale mne to úplne stačí. 
Cenovo sa pohybuje od 4€ do 7€.
 

Expertný čistiaci pleťový gél s micellair komplexom

Z tohto pleťového gélu už mám druhé balenie a som s ním veľmi spokojná. Tento gél sa môže použiť aj pred make upom čo je podľa mňa úplne super. Pleť vyčistí do hĺbky a zbaví nečistôt. Po použití budete mať pleť hebkú a môže sa stať, že budete pociťovať aj pocit spevnenie. 
O tomto pleťovom gély sa môžete viac dočítať TU
Cenovo je dostupný od 5€ do 7€.


Labello balzam na pery blackberry

Hneď s čím ma zaujal je vôňa. Už pri otvorení ju cítiť. Okrem vôni ma tiež zaujal obalom. Pri nanesení na pery som si neskôr všimla, že vám trochu zafarbí pery a zanechá menší lesk. Pery hydratuje a upokojuje popraskanie. Na perách vydrží pomerne dlho, takže si myslím, že nie je potrebné ho používať často. Nájdete ho dokopy až v 7 vôniach a to napríklad -watermelon (melón), cherry (čerešňa), strawberry (jahoda). Viac vôni nájdete na ich stránke www.nivea.sk.
Cenovo je dostupný od 2€ do 3€.


  
Poznáte túto expertnú radu? 
 
Aké produkty používate od Nivei? 

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Poznám, ale nezkoušela jsem. Ten čistící gel by se mi líbil. Od Nivei teď doma nic nemám.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hey dear! I loved your post and already followed you! I want invite you to visit and follow my blog if you want <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram