Čistiaca kefka na tvár

6:29


Určite všetci sa o svoju pleť starajú iným spôsobom a používajú rôzne produkty a prístroje. Stáva sa, že niektoré produkty pleti nesadnú a vtedy je pleť poškodená a vy ste nešťastný. Ja konkrétne som tiež skúšala rôzne krémy, masky, čistiace vody a podobne. Nikdy som však nevyskúšala nejaké čistiace prístroje alebo kefky až doteraz. 

K mojej starostlivosti o pleť pribudla čistiaca kefka, ktorú nájdete TU v kategórii starostlivosť o pleť. Kefka je silikónová a v dvoch farbách - modrá a zelená. Ja konkrétne ju mám v zelenej farbe, ale po pravde som sa nevedela rozhodnúť medzi farbami. V krabičke si nájdete aj kábel na nabíjanie a puzdro do ktorého si kefku môžete odložiť, aby vám na ňu nenapadal prach, špina a tiež aby ste ju chránili pred buchnutím či škrabancom. 



Vlastnosti čistiacej kefky 


- vyčistí pleť do hĺbky
- ma 3 fázy vibrácii (intenzívne čistenie) 
- pri zapnutí Vám menšie svetielko ukazuje akú máte fázu
- prekrvuje pokožku
- po 2 minútach vám automatický vypne 

Najviac čo sa mi na tejto kefke páči je ten časovač dvoch minút a hĺbkové čistenie. Pri čistení sa po každých 20 sekundách zastaví a hneď o sekundu znova pokračuje v čistení. Pri čistení sa mi celá tvár uvoľní, ale po čistení ju mám veľmi napnutú, preto odporúčam po čistení použiť nejakú čistiacu vodu. Tiež je hebká a príjemná na dotyk.  
Používam hneď prvý stupeň vibrácii, pretože si myslím, že to úplne stačí. Druhý a tretí stupeň by som použila jedine vtedy kebyže viem, že moja tvár je veľmi špinavá a potrebuje silnejšie čistenie. 
Určite všetci viete, že takéto čistiace kefky sa používajú s nejakým čistiacim gélom. Ja konkrétne používam peeling od značky Nivea. Používam ju dvakrát do týždňa a niekedy aj trikrát. 



Moje pocity 

som s ňou veľmi spokojná, pretože od kedy ju používam som si všimla, že sa mi pleť naozaj zlepšila. Pracuje sa mi s ňou dobre a tak isto sa skvelé drží v ruke. 
Jediná vec, ktorá mi vadí je ta, že po použití mám pokožku veľmi napnutú ako som už spomínala vyššie. Po nabití vydrží dlho. Ja osobne som ju zatiaľ nabíjala len raz, aj to hneď pri prvom použití. 
Čistiaca kefka stojí 38,1€ čo si myslím, že nie je až tak veľa a pokiaľ sa o svoju pleť staráte a chcete ju mať stále vyčistenú, tak sa oplatí investovať. Konkrétny link na čistiacu kefku nájdete TU



Používate nejaké čistiace kefky na tvár aj vy? 

Čo hovoríte na túto čistiacu kefku? 

You Might Also Like

2 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram