Zas a znova Taliansko

4:58

Ahojte

Na začiatok začnem tým, že ak ste čítali tento príspevok Plány do konca prázdnin  a nedočítali ste sa tam, že naspäť pôjdem do Talianska tieto prázdniny tak to je preto lebo to nebolo ešte isté. A kedže sme tam nakoniec išli rozhodla som sa Vám napísať o tom príspevok.
 Kedže Taliansko je krásny štát tak sa tam veľmi rada znova vraciam. Predošlom príspevku o Taliansku ste si mohli všimnúť, že som bola v meste CAORLE. Ak ste ten príspevok ešte nečítali tak stačí ak kliknete TU .  Tentokrát sme boli v meste LIGNANO  SABBIADORO. Pláž bola tiež piesočnatá a more bolo trochu chladnejšie. V tomto mori boli aj kraby. Každý večer sme sa išli prejsť a sadnúť na nejaký kokteil alebo shake. Boli sme ubytovaný v jednom apartmáne neďaleko mora. Posledný deň sme sa išli pozrieť ešte do Benátok a do Pisy. V Benátkach sme tento rok boli už po druhýkrát a v Pise ešte len prvý. Keď sme prišli k šikmej veži tak mi len sánka spadla. Je tam neskutočné krásne a keďže my sme tam boli okolo ten deviatej večer tak to bolo niečo nádherné. Nemyslela som si, že ta veža bude až tak do šikmá. :)

Tak a už by stačilo písania a poďte sa pozrieť na fotky. :)


 Lignano Sabbiadoro

Takto to vyzeralo na pláži. Bolo to tam nádherne.  


Večer keď sme sa išli prejsť alebo sanduť tak sme si dali pizzu, zmrzlinový pohár a strawberry kiss (shake). Boli sme sa pozrieť aj na jachty.



Benátky

Takto vyzerajú Benátky. Je to niečo neskutočne. :)


 Pisa 

Je tam naozaj krásne. 


Tu môžete vidieť, ako je ta veža do šikma. :)

Tak a takto som si užila prázdniny ja, ako ste si prázdniny užili vy? :) 

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Instagram